"Azt szeretném, hogy megismételje a választ."

Fordítás:I want her to repeat the answer.

4 éve

5 hozzászólás


miklosfarkas

Szeretném, vagy akarom?

4 éve

miskei
miskei

i want that he repeats the answer - Ki tudja, hogy ez a fordítás miért nem felel meg az angol mondatnak?

4 éve

ennlacc

Mert want-nak to-val kell lennie.

3 éve

espontapon1

Az ő az miért her? Nem he-nek kellene lenni?

4 hónapja

vasvariistvan

Mert az angol valószínű úgy gondolja hogy megkéri ŐT. Tehát ide egy tárgyestben lévő névmás kell:her, vagy him.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.