Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Nie on."

Tłumaczenie:Not him.

4 lata temu

14 komentarzy


eugeniusz543

Podobnie: Nie ja=Not me, nie ty=not you itd. Forma podmiotu, czyli I, you, he, itd., wystepuje jako pierwszy wyraz w zdaniu. Forma dopelnienia, czyli me, you, him itd., wystepuje w środku lub na końcu zdania, gdzie tlumaczymy ją jak forme podmiotu. Np: I read=ja czytam, not me=nie ja. Jak widzimy i I i me znaczą "ja".

3 lata temu

Przemek_Szymik

Dzięki za wyjaśnienie bo widząc dostępne klocki ze slowami po prostu zwątpiłem.

3 lata temu

Ankam1987

napisałam "not he" i też mi zaliczyło

1 miesiąc temu

WiuEmPe

Jaka jest różnica pomiędzy no i not?

3 lata temu

Nama754088

"No" jest przeczeniem występującym samodzielnie, a "not" używa sie w zdaniu.

3 lata temu

jac223493

Tak

2 miesiące temu

Artur256898

Siemanko XDD

9 miesięcy temu

Ania258538

Elo xD

5 miesięcy temu

Ania258538

JEZU CIĄGLE SIĘ NAD TYM MYLE CO JEST ZE MNĄ NIE TAK XDDDDD TO JEST TAKIE ŁATWE A NIE ZALICZAM

5 miesięcy temu

piter.mazi

Czemu nie Not he

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

I, you, she, he, it, us, you, they – to tzw. subject pronouns, czyli zaimki osobowe używane w roli podmiotu.
me, you, her, him, it, us, you, them – to tzw. object pronouns, czyli zaimki osobowe używane w roli dopełnienia.

Jednak w tym przypadku nie mamy do czynienia ze zdaniem, ponieważ nie ma czasownika, nie ma więc podmiotu, ani dopełnienia. W takich przypadkach używamy object pronouns.

4 lata temu

romtaj
romtaj

Pani Śliczna, czy na początku Pani wypowiedzi nie ma być we zamiast us

1 miesiąc temu

2betton21

:)

3 miesiące temu

rafziet
rafziet
2 miesiące temu