Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She wears a pink shirt."

Çeviri:O pembe bir gömlek giyer.

4 yıl önce

33 Yorum


ASENAYILDI

shirt tişört değil mi

7 ay önce

Melike965935

Shirt=gömlek T-shirt=tişört

2 ay önce

mehmetersahin

kız pembe bir gömlek giyer dedim hata var dedi

3 yıl önce

zizey
zizey

Cümlenin doğru çeviri olabilmesi için İngilizce çevirinin <Girl wears a pink shirt> olması gerekir. She <kız> demek değildir, kızlar için <o> demektir.

3 yıl önce

ARF2017

çünkü kız İngilizcede girl demek. Ama she'nin Türçemizdeki karşılığı o demek .yani cinsiyetsiz.

2 yıl önce

sheokey

Hayir yanlis bilgi .tamam o demek ama she bayanlar ve kizlar icin o demek.he de erkekler icin...

2 yıl önce

ARF2017

benim kastettğim Türkçemizde O demek.İngilizcede dediğin gibi.

2 yıl önce

murat4257

Bir nerden geliyor

3 yıl önce

DuyguMehme

a pink diyor ya bir a dan geliyor

2 yıl önce

tuana

o zaman erkek pembe bir gömlek gıyer yaz bizene ksdfhvcfckfcfc

2 yıl önce

bkaynarca44

o değil de kız dedim yanlış dedi

2 yıl önce

tuana

kız değil cunku erkek fallan yaz djjfjf n bosuna yoorum kirliliği djxıfdcdxhdx saka saka benane ısdediğiniiz yapınn udhfchfdchhdchdx umrumda değil fcjfcf :D:DD:D::D::DD:D:D:

2 yıl önce

Velikarak

O pembe bir gömlek giyer, çeviri olarak doğrudur. She faili tekil olduğu için wear fiili "s" takısı almıştır. Ayrıca pink pembe yani sıfattır, shirt ise gömlek, yani isimdir. a pink shirt = pembe bir gömlek, yani belirsizlikten bahsederken "a" sıfatın başına gelir. The pink shirt olabirmiydi? "The" artıkeli belirli tekil ve çoğul isimlerin başına gelir. Toparlarsak, She wears a pink shirt cümlesinin doğru çevirisi O, pembe bir gömlek giyer olur.

2 yıl önce

mathildaxx

Shirt dediği için tişört olarak yazdım ama gömlek çıktı evet shirt'ün gömlek anlamı da var ama aynı zamanda tişört anlamı da var ikisini de doğru olarak kabul etmesi gerekmiyor mu?

10 ay önce

DLARA178271

Cümlem eksik kaldığı için yanlış

8 ay önce

ngilizceci16

Hahaha yanlis yazmissiniz

8 ay önce

azranur242424

Arkadaslar shirt normalde tişort degl mi neden gomlek demisler

2 ay önce

Elifsu125742

telefonum donuyof yaziyorum basmiyor sizde yanlis kabul ediyorsunuz ayip yaa

2 ay önce

merve542

doğrusu: o pembe bir gömlek giyer benimki: o pembe gömleği giyer AYNI ŞEY DEĞİL Mİ ARKADAŞLARRR ??? :::((

3 yıl önce

zizey
zizey

Senin dediğinin doğru olabilmesi için İngilizce çevirinin <She wears the pink shirt> olması gerekir. Cümlen belli olan bir pembe gömlekten bahsediyor, herhangi bir pembe gömlekten değil.

3 yıl önce

MustafaOra15

Şişko bok yemiş tiş ciciklari

8 ay önce

English599581

Aynn ayni sey

3 yıl önce

kahramanemre

of ya

3 yıl önce

ahmetcsknh58

O derken She kızlar içinde kullanılıyor

1 yıl önce

mert3676

aynen

1 yıl önce

hiranur7jasika

benimkini de kabul etmedi

1 yıl önce

Sumeyye3

aynısını yazdım yanlış saydı

1 yıl önce

sena909095

Wears tam olarak ne demek

7 ay önce

nuray379529

Basitti

5 ay önce

tuana

neden pembe jdbcdcx pembe cirkın renk fdjchdxıdx siyah olablree ıdcedsc

2 yıl önce

MustafaEro2

Kız bir pembe gömlek giyer dedim ya

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

She o demektir (kızlar için).

3 yıl önce

eliftrabzon

ahhh delimisin

3 yıl önce