"She wears a pink shirt."

Çeviri:O pembe bir gömlek giyer.

4 yıl önce

13 Yorum


bkaynarca44

o değil de kız dedim yanlış dedi

2 yıl önce

mehmetersahin

kız pembe bir gömlek giyer dedim hata var dedi

3 yıl önce

zizey
zizey

Cümlenin doğru çeviri olabilmesi için İngilizce çevirinin <Girl wears a pink shirt> olması gerekir. She <kız> demek değildir, kızlar için <o> demektir.

3 yıl önce

ARF2017

çünkü kız İngilizcede girl demek. Ama she'nin Türçemizdeki karşılığı o demek .yani cinsiyetsiz.

2 yıl önce

Velikarak

O pembe bir gömlek giyer, çeviri olarak doğrudur. She faili tekil olduğu için wear fiili "s" takısı almıştır. Ayrıca pink pembe yani sıfattır, shirt ise gömlek, yani isimdir. a pink shirt = pembe bir gömlek, yani belirsizlikten bahsederken "a" sıfatın başına gelir. The pink shirt olabirmiydi? "The" artıkeli belirli tekil ve çoğul isimlerin başına gelir. Toparlarsak, She wears a pink shirt cümlesinin doğru çevirisi O, pembe bir gömlek giyer olur.

2 yıl önce

mathildaxx

Shirt dediği için tişört olarak yazdım ama gömlek çıktı evet shirt'ün gömlek anlamı da var ama aynı zamanda tişört anlamı da var ikisini de doğru olarak kabul etmesi gerekmiyor mu?

11 ay önce

DLARA178271

Cümlem eksik kaldığı için yanlış

9 ay önce

ngilizceci16

Hahaha yanlis yazmissiniz

8 ay önce

ASENAYILDI

shirt tişört değil mi

8 ay önce

Melike965935

Shirt=gömlek T-shirt=tişört

3 ay önce

azranur242424

Arkadaslar shirt normalde tişort degl mi neden gomlek demisler

3 ay önce

Elifsu125742

telefonum donuyof yaziyorum basmiyor sizde yanlis kabul ediyorsunuz ayip yaa

3 ay önce

behzadturk
behzadturk

Isterseniz katilin TURK -ENG : FHJCK7

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.