1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "That was an act of love."

"That was an act of love."

Çeviri:O bir sevgi hareketiydi.

August 13, 2014

27 Yorum


AlicanSayan

"O bir ask oyunuydu"?

March 2, 2015

gamzeb_

That was a love game

March 5, 2015

AlicanSayan

"Act" in tiyatral anlamda "oyun" anlamı yok mu?

March 5, 2015

TuncayErte1

O bir ask oyunuydu....???? Olmadi..

March 6, 2015

Yusufcuk57

Aşktan anlamadığım burdan da anlaşıldı :/

April 16, 2015

menesiena

bu nasıl bi cümle tarzanca gibi

March 8, 2015

Kerim774799

O bir aşk oyunuydu...

October 27, 2015

yenerdila.

O sevginin bir hareketiydi dedim kabul etmedi ayni anlam aslinda

August 13, 2014

Viforvendetta

evet olabilir. doğrulugundan emin olduğumuz alternatifleri raporluyoruz

August 13, 2014

fgonen

Eylem = hareket, "sevgi eylemi" de kabul edilmeli

October 21, 2014

zizey

Raporlarsanız edilecektir.

February 13, 2015

AtakanKprl

Bu kelimesi neden kabul edilmiyor anlamadım

March 30, 2015

pathos666

that, yani şu veya o ama "bu" değil :)

May 7, 2015

pathos666

o aşkın bir oyunuydu

May 7, 2015

doan355861

Did ile was ın kullanılma yerkerini anlayamadım

November 24, 2015

hardnrocker

About the '68 Generation.

June 7, 2016

omaromaro

O ask bir oyundu? Yada onun aski bir oyundu? dememek icin ne demek lazim ?

February 11, 2015

ufukyayla

Game demezsen sorun olmaz. Act bizdeki oyun oynama anlamındaki oynamak değil, rol yapma, tiyatro oynama anlamındaki oynamadır.

February 12, 2015

zaman12

That was a love game, Her or his love was a game

February 21, 2015

abdullahissever

O bir aşkın hareketiydi. Olmadı interesting

April 7, 2015

Mehmetalag1

Belli ki act* action seklinde bi baglanti kurmak gerekiyor

February 15, 2016

ilhan631276

O bir sevgi hareketi idi

December 16, 2016

MERLAK

O bir sevgi hareketi idi yanıtı kabul edilmeli.

December 5, 2017

MERLAK

o bir sevgi davranışı idi yanıtı kabul edilmeli.

December 6, 2017

AhmetSeker7

Bu askin bir oyunuydu

January 21, 2018

Crystal.man

O aşkın bir eseriydi Kabul edilmeli Act action fill hali Burda raporlanacak

April 3, 2018

Besto6

O aşkın bir hareketiydi neden olmuyor?

June 8, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.