"I talked with her previously."

Çeviri:Ben daha önce onunla konuştum.

4 yıl önce

17 Yorum


arslanmine

bu cümlede neden present perfect tense kullanılmadı?

3 yıl önce

samim6767

(Ben daha once onun ile konustum) yazdim yanlis cevap mis, dogrusu (Ben daha once onunla konustum) olacakmis.(ingilizcede ''onunla'' , ''onun ile'' farki nedir?

3 yıl önce

ilhansara

Farkı yok. Rapor etmelisin.

2 yıl önce

Bar256081

Have has niye kullanilmadi

2 yıl önce

murat47295

Cevap veren yok arkadaş...sırf bu yüzden dersten soğudum

1 yıl önce

srclslmz

Öncelikle onunla konuştum yanlış mı oluyor?

4 yıl önce

xdurmazx

Önceleri onunla konustum kabul edilmedi

3 yıl önce

BirolBayra
BirolBayra

Onunla daha önce konuştum kabul edilmedi neden acaba

2 yıl önce

OzleyisCan

Haketen bu cümlede neden have kulanılmadı

1 yıl önce

yenerdila.

'Oncelikle ona anlattim' yanlismi

4 yıl önce

omercito
omercito

Yanlış çeviri olur.

  • To talk - Konuşmak

  • To talk with someone - Birisiyle konuşmak

  • To tell - Söylemek, anlatmak

  • To tell someone - Birisine söylemek/anlatmak

4 yıl önce

Viforvendetta

"i told her first" karşılar dediğini.

4 yıl önce

ErsinDogan

Konusmustum da dogru kabul edilebilir degil mi?

3 yıl önce

dilemmachine

talk to,speak with bunları böyle biliyordum.talk tan sonra with gelebiliyor mu yani ?

3 yıl önce

ertanerenkol

PP1P))

2 yıl önce

zubist

önceden onunla konuşmuştum

1 yıl önce

Velikaraki

Ben daha önceden onunla konuştum.

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.