Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir öğün"

Çeviri:A meal

4 yıl önce

31 Yorum


DursunDurm

biri ergen demia digerleri de oy vermis, kucum arkadaşlarımız da öğrenemez mi kendilerince yorum yapamazlar mi, sizin yaşınıza geldiğin de belki 3. dili öğreniyor olacaklar. Siz ise hala 2.dil ogrenme çabasında...

2 yıl önce

Mavimsim.

yorumları okuyorum da.. burası ergen istilasına uğramış

2 yıl önce

05313204642

Bence çok basit

2 yıl önce

yakup332420

Öyle sanıyorsun ama değil

9 ay önce

zehra212011

A meal olmalıydı

2 yıl önce

fatmasava1

Ben meal kelimesini yeni şimdi öğrendim.

1 yıl önce

Glsm949547

Ayn

1 yıl önce

MSE994

lan başına a getirmek zorunlumu çok saçma getirmesekde olur ki

2 yıl önce

eda134399

Getirmek zorunlu çünkü bir öğünle öğün anlamı farklı

2 yıl önce

Glsm949547

Bir demek belki ondan olabilir

1 yıl önce

AyeKaya347428

a tek anlamina geliyo

10 ay önce

MjdatELK

Meal ve meat karışıyor.mesele bu..

2 yıl önce

incikin_
incikin_

meaT: eT
böyle hatırlamayı deneyebilirsiniz.

2 yıl önce

Glsm949547

T yi bi an l sanmak

1 yıl önce

AynurKaras

Diner neydi?help

1 yıl önce

Nurayoban3

Akşam yemeği

1 yıl önce

FurkanYuks4

Akşam Yemeği

1 yıl önce

isgendet
isgendet

Salam ben azerbaycanliyam arkadaslar öğün anlamı nə izah edermisiz bi zahmet

1 yıl önce

Glsm949547

Meal

1 yıl önce

melikperi1

saten anlamları yazmıyomu

1 yıl önce

FurkanYuks4

Günün belirli saatlerin de yenen yemek

1 yıl önce

TahsinTemel

Bir bitmediniz amk

4 ay önce

Rumeysaime2

Arkadaşlar beni takip edebilirsiniz

1 yıl önce

SerapBatur

Bir harfle yanlış yaptım

1 yıl önce

Gke341279

The meal. Meal aynı şey diilmi

1 yıl önce

Efe857859

İnanılmaz güzel

1 yıl önce

fatmaevval5

Ben meal a bastim kabul etmedi bu 19. Bıktım

1 yıl önce

BediaNil

Merhaba ben a meal yazdım sadece meal olurmu neden

1 yıl önce

demet571411

Ben biliyordum

1 yıl önce

Asyaduran2

A =bir demek o yüzden a getiriyor

1 yıl önce

melikperi1

an meal olmazmı *

1 yıl önce