Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The boys read."

Çeviri:Oğlanlar okur.

4 yıl önce

27 Yorum


_CR_Ronaldo

Ama erkekler okur neden olmuyor

3 yıl önce

iamlilithbaby

erkek = man boy = oğlan

3 yıl önce

Kookie0705

Read i doğru söylüyorum ama kabul etmiyor

1 yıl önce

galatasaray14

ingilizcede oğlanlar erkekler yerinede geçmiyormu

3 yıl önce

iamlilithbaby

Hayır, geçmiyor

3 yıl önce

dnzycl

Oğlanlar okuyor, neden olmuyor ?

3 yıl önce

ysfkrts

okuyor şimdiki zaman olduğu için -ing eki alması lazım yani "reading"

3 yıl önce

melissay.

Erkekler okuyor'u yanlış kabul etmiş olması..

3 yıl önce

bayram4143

bu cümlenin çoğul olduğunu nasıl anlıyoruz?

3 yıl önce

iamlilithbaby

s takısı var boy boys olmuş

3 yıl önce

hatiss22502540

boy un sonunda s takısı gelmiş o çoğul yapıyor

2 yıl önce

aknenol1

boy erkek ne farkeder

3 yıl önce

hatiss22502540

farkediyor işte allah allah hesapmı vercekler sana hanımefendi

2 yıl önce

ceydaguven0

cok sacma ama ben almanim almanyada koln de yasiorum bye sizi seviorum

3 yıl önce

hatiss22502540

ayy yalancı

2 yıl önce

umran446890

Bbc spikeri gibi okuyorum yaziyi seni anlamiyorum diyo salak

2 yıl önce

EsinSIR

oğlan okur dedim kabul etmedi cevap oğlan çocukları olacakmış ama cümlede çocuk demiyor ki

1 yıl önce

Ghostman

boys oğlan veya erkek demek

1 yıl önce

Hsn96

bende hata verdi oğlanler okur yerine çocuklar okur yazıyor

1 yıl önce

Asl533949

erkekler de oluyor ki kabul etmiyor

1 yıl önce

Ahmeteren483079

az once kızlar ve erkekler yazdım boys a simdi yanliiiiiiiiiiiiiiiş

1 yıl önce

EnderGamer657718

ya erkekler diyorum çocuklar diyor boys yazıyor yani erkek çocuk illa o mu olcak ya

11 ay önce

1gizemprenses1

ben anlamadım :(

9 ay önce

HakanBilgi12

erkek çocuklar okur yazıyorum doğrusu erkek çocukları okur yazıyor bu kadar ince ayrıntıya düşmeyin arkadaş ya

9 ay önce

alara861277

cocuk ne alaka

9 ay önce

saTopak

readı bread olarak gördüm

8 ay önce

aytngndz1

Arkadaslar ben cok yeniyim ayrica sifirdan basliyorum cumle nicin-The ile basliyor yardimci olursaniz sevinirim

2 ay önce