"The boys read."

Çeviri:Oğlanlar okur.

4 yıl önce

57 Yorum


_CR_Ronaldo

Ama erkekler okur neden olmuyor

3 yıl önce

iamlilithbaby

erkek = man boy = oğlan

3 yıl önce

Kookie0705

Read i doğru söylüyorum ama kabul etmiyor

1 yıl önce

yagiz704111

Evet

1 ay önce

galatasaray14

ingilizcede oğlanlar erkekler yerinede geçmiyormu

3 yıl önce

iamlilithbaby

Hayır, geçmiyor

3 yıl önce

dnzycl

Oğlanlar okuyor, neden olmuyor ?

3 yıl önce

ysfkrts

okuyor şimdiki zaman olduğu için -ing eki alması lazım yani "reading"

3 yıl önce

melissay.

Erkekler okuyor'u yanlış kabul etmiş olması..

3 yıl önce

iamlilithbaby

reading demiyor ki...

3 yıl önce

bayram4143

bu cümlenin çoğul olduğunu nasıl anlıyoruz?

3 yıl önce

iamlilithbaby

s takısı var boy boys olmuş

3 yıl önce

hatiss22502540

boy un sonunda s takısı gelmiş o çoğul yapıyor

2 yıl önce

aknenol1

boy erkek ne farkeder

3 yıl önce

hatiss22502540

farkediyor işte allah allah hesapmı vercekler sana hanımefendi

2 yıl önce

ceydaguven0

cok sacma ama ben almanim almanyada koln de yasiorum bye sizi seviorum

3 yıl önce

hatiss22502540

ayy yalancı

2 yıl önce

umran446890

Bbc spikeri gibi okuyorum yaziyi seni anlamiyorum diyo salak

2 yıl önce

EsinSIR

oğlan okur dedim kabul etmedi cevap oğlan çocukları olacakmış ama cümlede çocuk demiyor ki

1 yıl önce

Ghostman

boys oğlan veya erkek demek

1 yıl önce

Hsn96

bende hata verdi oğlanler okur yerine çocuklar okur yazıyor

1 yıl önce

Asl533949

erkekler de oluyor ki kabul etmiyor

1 yıl önce

Ahmeteren483079

az once kızlar ve erkekler yazdım boys a simdi yanliiiiiiiiiiiiiiiş

1 yıl önce

EnderGamer657718

ya erkekler diyorum çocuklar diyor boys yazıyor yani erkek çocuk illa o mu olcak ya

1 yıl önce

1gizemprenses1

ben anlamadım :(

11 ay önce

HakanBilgi12

erkek çocuklar okur yazıyorum doğrusu erkek çocukları okur yazıyor bu kadar ince ayrıntıya düşmeyin arkadaş ya

11 ay önce

alara861277

cocuk ne alaka

11 ay önce

saTopak

readı bread olarak gördüm

10 ay önce

aytngndz1

Arkadaslar ben cok yeniyim ayrica sifirdan basliyorum cumle nicin-The ile basliyor yardimci olursaniz sevinirim

4 ay önce

adasevo

ama kızlarda okur

3 yıl önce

UnicatCaticorn

Kızlar okumaz mı?

2 yıl önce

Kyo28

"oğlanlar " nedir Allah aşkına ... " erkekler "yazınca kabul etmio -_-

2 yıl önce

hatiss22502540

canım benim boy zaten oğlan nedemek niye kabul etiyo doğrusunu yazmamıssın ki kabul etsin

2 yıl önce

LeventERTUNA

oğlanlar saçma olmamış mı?

2 yıl önce

OmerDualingoda

çocuklar okuyun olması gerekmiyomu

2 yıl önce

denizkarat5

KAtiliyiyorum

2 yıl önce

Ceyda.CANKAYA

erkekler okur ile oğlanlar okur aynı değil mi bence erkekler okur doğru olarak kabul edilmeli

2 yıl önce

efsanurkaraca

erkekler okuyor olmaz mı lütfen cevap yazabilir misiniz

2 yıl önce

hatiss22502540

kardeşler boy zaten oğlan demek

2 yıl önce

denizkarat5

Boys erkekler demek ama çocuklar diyor cümklede

2 yıl önce

28_ci

Bende oglanlar okur dedim olmadi

2 yıl önce

m.farukkev

reading demiyoki baska bise diyo

2 yıl önce

ayseglseri

Oğlanlar okurlar olmuyacakmı?

2 yıl önce

ayseglseri

Sonuçta çoğul eki kulanılmış oğlanlar

2 yıl önce

AvaryThorne

oğlan erkek aynı şey değil mi niye erkekler yazınca çeviride oğlanlar diyo ikiside aynı şey

2 yıl önce

Yunusberhan

Alt tarafı lar yazmadım ne var bunda ama bu site bir Harika

2 yıl önce

berkbaski

oğlanlar diye bir çevirme mi var? çocuklar okur olur o

2 yıl önce

FeritYardm

'Erkek çocuklar okur' çevirimi yanlış kabul etti.

1 yıl önce

AhmetAlpas4

the boys read diyor ama cevap oğlanın çocukları okur?!??!!Ama nasıl???

1 yıl önce

AhmetAlpas4

şimdi öyle yazdım erkekler okur diyo??!!!

1 yıl önce

AhmetAlpas4

az öncede oğlanlar okur dedi??!!!?

1 yıl önce

123456789ay

ama kızlarda okur :)

4 yıl önce

dragot

Uygar ülkelerde... Biz de 10 yaşındaki kız çocuğunun başı bağlanır hükümetteki abilerimiz yüzünden ki kafası karmakarışık olsun, ilim, bilim, fen, sanat, spor, kültür, edebiyat, politika vs ile uğraşmasın ilerde oturup evinin kadını olup erkeğine hizmet etsin diye...

4 yıl önce

ahmetbaykara

Konuyla bire bir alakalı yorumlar yapalım lütfen, burası facebook değil!

4 yıl önce

_CR_Ronaldo

Ama erkekler okur olmuyor niye

3 yıl önce

mikdatdogru

ee ? bunun "The boys read." ile ne alakası var ?

3 yıl önce

akndemir6

erkeklerle oğlanlar arasında fark yoktur

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.