"Themuseumisunderconstruction."

Vertaling:Het museum is onder constructie.

4 jaar gelden

4 opmerkingen


Ardjan99

er wordt aan het museum gewerkt is toch ook goed?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Als iets onder constructie is, betekent dat het in aanbouw is. Met andere woorden, het wordt gebouwd. Uiteraard wordt er dan ook aan het museum gewerkt, maar men kan ook aan het museum werken zonder dat het in aanbouw is.

2 jaar gelden

jellehuussen

Verbouwd kan ook

3 jaar gelden

xinq
xinq

Nee, dat zou betekenen dat het al klaar is. Nu zijn ze nog bezig.

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.