"The museum is under construction."

Vertaling:Het museum is onder constructie.

August 13, 2014

9 opmerkingen


willem_ve

'Under construction' betekend ook 'verbouwd worden'

August 13, 2014

Ardjan99

er wordt aan het museum gewerkt is toch ook goed?

January 27, 2016

BertDon

dit is geen Nederlands. Het museum wordt verbouwd. moet het zijn.

February 12, 2016

Linda439156

Onder construction = in opbouw

September 20, 2018

Linda439156

Onder constructie = in opbouw

September 20, 2018

JohnPortos

??? Wat betekent dit?

December 16, 2018

FrederiekB1

De vertaling "het museum is onder constructie" is een te letterlijke vertaling. "Het museum is in a aanbouw" is een betere vertaling.

February 3, 2019

ZKrcKz

Het museum is aanbouw.

Is ook goed?

April 9, 2019

HazratSarw

Het museum is onder verbouwing , ( een bouwkundige zin )

July 2, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.