"Whydidyounottellme?"

Fordítás:Miért nem mondtad el nekem?

4 éve

13 hozzászólás


webtan
webtan

"Why did not you tell me?" - ez jo?

3 éve

malackutya

Tokeletes.

6 hónapja

kogu4
kogu4

She told me she loves you. Elmondta nekem, hogy szeret téged. My wife has told me everything. A feleségem mindent elmondott nekem. When did my parents tell you that? Mikor mondták ezt neked a szüleim?

11 hónapja

ray.kisasszony

sziasztok, én csak az szeretném megkérdezni, hogy a "not" miért van az alany után? Ha úgy használom, hogy didn't akkor utána jönne az alany?

3 éve

tevebe

Az igét tagadod.

3 éve

tevebe

Ezért van az ige előtt

3 éve

lenmar1

Miert nem mondtad nekem el ? Ezt a valaszt sem fogadja el...

3 éve

MartosBogi
MartosBogi

Azt a rövidített változatot elfogadja, hogy 'Why didn't you tell me?' ? Nem mertem beírni hallásértésnél, mert nem úgy mondta. ;-)

3 éve

evairenpinter

A példamondatban éppen nem a segédigét, hanem az alanyt tagadják. Jól hangzik, de mintha ez nem így volna máskor.

2 éve

karak74

Kérdő szórend: Az első segédige (itt did) helyet cserél az alannyal (ami itt you). Kijelentő mondat: You did not tell me something because reason. (Csak azért teszem oda a something-et, mert webtan-nal értek egyet.) Tehát a did-et tagadjuk. Itt az okra (a reason-ra) kérdezünk rá, így az eltűnik, és egy why kérdőszó lesz belőle, ami előre megy. Ez előtt a lépés előtt a kérdő szórend miatt az első segédige helyet cserél az alannyal.

1 éve

margitsumser

Köszi a magyarázatot

1 éve

MriaDsainB

Vb

11 hónapja

malackutya

Megkerdeztem egy amerikait: Ez egy avitt kifejezes. Igy nem beszelnek. Siman didn't mondanak. Why didn't you tell me? A Duon levo osszes hasonlo mondattal ez a helyzet.

6 hónapja

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.