"One czytają książkę."

Tłumaczenie:They read the book.

4 lata temu

7 komentarzy


pepewwa

Dlaczego jest "the", a nie "a"?

2 lata temu

Oliwia4949

Moze byc The girls is reading a book

4 lata temu

monika.s-g

To zdanie niestety nie jest poprawne gramatycznie. Girls to l. mn., a używasz czasownika do l. poj.

4 lata temu

pkrysiak

Poza tym "one" niekoniecznie muszą oznaczać dziewczyny.

4 lata temu

melon937680

ok

9 miesięcy temu

Amelia399548

Powinno być zamiast the to. a

2 tygodnie temu

Amelia399548

Lol

2 tygodnie temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.