1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "They are my fish."

"They are my fish."

Vertaling:Het zijn mijn vissen.

August 13, 2014

7 opmerkingen


Suzanna8703

Fish is toch enkelvoud


Willard435900

Hier is het meervoud, omdat er 'They are my fish' staat. They (zij) is meervoud. Are (zijn) zegt wat die 'They' is. Voorbeeld: They are elephants. Of they are monkeys. Doordat they meervoud is, is Fish dat ook


amina999816

Mestal zeg ik het goed maar begrijpt dualingo dat niet


Dragonmagick

In English, we say one fish, two fish (not fishes). The other word that is the same in single or plural is sheep - one sheep, two sheep.

In het Engels zeggen we één vis, twee vissen (geen "fishes"). Het andere woord dat hetzelfde is in enkelvoud of meervoud is schaap - één schaap, twee schapen (geen "sheeps").


ita173019

Maar kun je ook Zij ZIJN MIJN VISSEN...er staat they are .....

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.