1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "They are my fish."

"They are my fish."

Vertaling:Het zijn mijn vissen.

August 13, 2014

5 opmerkingen


Suzanna8703

Fish is toch enkelvoud

April 1, 2017

Willard435900

Hier is het meervoud, omdat er 'They are my fish' staat. They (zij) is meervoud. Are (zijn) zegt wat die 'They' is. Voorbeeld: They are elephants. Of they are monkeys. Doordat they meervoud is, is Fish dat ook

August 14, 2018

FreekVerkerk

En ook meervoud.

October 14, 2018

HenkVanEs

Fish is vis of vissen afhankelijk van de context

June 15, 2017

FreekVerkerk

"Vis" is ook meervoud. Bijvoorbeeld in de zin: "Hoeveel vis heb je gevangen".

October 14, 2018
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.