"They are my fish."

Vertaling:Het zijn mijn vissen.

4 jaar gelden

5 opmerkingen


Suzanna8703

Fish is toch enkelvoud

1 jaar gelden

Willard435900

Hier is het meervoud, omdat er 'They are my fish' staat. They (zij) is meervoud. Are (zijn) zegt wat die 'They' is. Voorbeeld: They are elephants. Of they are monkeys. Doordat they meervoud is, is Fish dat ook

3 maanden geleden

FreekVerkerk
FreekVerkerk

En ook meervoud.

1 maand geleden

HenkVanEs

Fish is vis of vissen afhankelijk van de context

1 jaar gelden

FreekVerkerk
FreekVerkerk

"Vis" is ook meervoud. Bijvoorbeeld in de zin: "Hoeveel vis heb je gevangen".

1 maand geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.