Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He eats bread."

Tłumaczenie:On je chleb.

0
3 lata temu

14 komentarzy


Michal04

Dlaczego eats a nie eat

2
Odpowiedz3 lata temu

pkrysiak

Dlatego, że w czasie Present Simple do czasownika w 3 os. l. poj. (he/she/it) dodajemy -s

38
Odpowiedz3 lata temu

maks3898

Dzięki

7
Odpowiedz2 lata temu

bajka123

Dlatego, że jest 3 osoba- ona lub on ;-)

1
Odpowiedz1 rok temu

karas344995

Ja jem a nie jemy liczba pojedyncza

0
Odpowiedz10 miesięcy temu

MartaWk24

Hej mam pytanko dlaczego jest "jada" a nie "je"?❤

1
Odpowiedz3 miesiące temu

Crossfiter

a czemu nie stawiamy a/an przed rzeczownikiem jakim jest chleb np a bread?

0
Odpowiedz2 lata temu

Emwue
Emwue

Ponieważ 'bread' jest rzeczownikiem niepoliczalnym w języku angielskim, a przed rzeczownikami niepoliczalnymi nie stawiamy przedimków nieokreślonych.

6
Odpowiedz1 rok temu

Karol270017

Ciężko powiedzieć...też podłączam się do pytania :D

1
Odpowiedz2 lata temu

mikaLala35

Hej:-) Zapraszam do mojego klubu: Misz masz z grochem. kod: B759ZX

0
Odpowiedz1 rok temu

Kuba42988

Czemu są trudne???

0
Odpowiedz1 rok temu

maja97788

Dlaczego eats a nie eat

0
Odpowiedz1 rok temu

Grzechu126

He eats breade

0
Odpowiedz11 miesięcy temu

AndrzejR4

Dlaczego Presens Simple a nie Present Continue? Czy nie powinno być Mężczyzna jada chleb?

0
Odpowiedz3 miesiące temu