"He eats bread."

Tłumaczenie:On je chleb.

4 lata temu

24 komentarze


Michal04

Dlaczego eats a nie eat

4 lata temu

pkrysiak

Dlatego, że w czasie Present Simple do czasownika w 3 os. l. poj. (he/she/it) dodajemy -s

4 lata temu

maks3898

Dzięki

2 lata temu

julllaaa

Lub -es

2 lata temu

buskes76

oczywiście że tak ! a ktoś nieobeznany mógłby spytac wujka Google zamias dawać minus za słuszne spostrzeżenie

4 miesiące temu

bajka123

Dlatego, że jest 3 osoba- ona lub on ;-)

2 lata temu

karas344995

Ja jem a nie jemy liczba pojedyncza

1 rok temu

romekloza

He She It eat, swim, like, run, jump itd. +s

5 miesięcy temu

dosiaczek162

Poniewaz jest 3 liczba (she,he,it)

3 lata temu

MartaWk24

Hej mam pytanko dlaczego jest "jada" a nie "je"?❤

10 miesięcy temu

buskes76

Tak w skrócie;
1) Present Simple - wyraża czynności zwyczajowe ~ powtarzalne ~ notoryczne , zatem; "He eats bread" - "On je chleb" ~ "On jada chleb"
2) Present Continuous natomiast opisuje to co dzieje się w tym momencie; "He is eating bread" - "On (właśnie w tym momencie) je chleb"

4 miesiące temu

Kuba42988

Czemu są trudne???

1 rok temu

maja97788

Dlaczego eats a nie eat

1 rok temu

Grzechu126

He eats breade

1 rok temu

AndrzejR4

Dlaczego Presens Simple a nie Present Continue? Czy nie powinno być Mężczyzna jada chleb?

10 miesięcy temu

Krzysztof262820

Ham

5 miesięcy temu

Crossfiter

a czemu nie stawiamy a/an przed rzeczownikiem jakim jest chleb np a bread?

3 lata temu

Emwue

Ponieważ 'bread' jest rzeczownikiem niepoliczalnym w języku angielskim, a przed rzeczownikami niepoliczalnymi nie stawiamy przedimków nieokreślonych.

2 lata temu

Karol270017

Ciężko powiedzieć...też podłączam się do pytania :D

3 lata temu

mikaLala35

Hej:-) Zapraszam do mojego klubu: Misz masz z grochem. kod: B759ZX

1 rok temu

ollaaa1

Jest napisane he is bread a czyta hi is bred :\

3 lata temu

Gambollina

Bo sie inaczej czyta a inaczej pisze !:-)

Pozdro

3 lata temu

maja97788

Aha

1 rok temu

buskes76

"He is bread" - "On jest chlebem" .. :D

4 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.