Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He eats bread."

Tłumaczenie:On je chleb.

4 lata temu

16 komentarzy


Michal04

Dlaczego eats a nie eat

4 lata temu

pkrysiak

Dlatego, że w czasie Present Simple do czasownika w 3 os. l. poj. (he/she/it) dodajemy -s

4 lata temu

maks3898

Dzięki

2 lata temu

bajka123

Dlatego, że jest 3 osoba- ona lub on ;-)

1 rok temu

karas344995

Ja jem a nie jemy liczba pojedyncza

11 miesięcy temu

romekloza

He She It eat, swim, like, run, jump itd. +s

3 tygodnie temu

MartaWk24

Hej mam pytanko dlaczego jest "jada" a nie "je"?❤

5 miesięcy temu

Crossfiter

a czemu nie stawiamy a/an przed rzeczownikiem jakim jest chleb np a bread?

2 lata temu

Emwue
Emwue

Ponieważ 'bread' jest rzeczownikiem niepoliczalnym w języku angielskim, a przed rzeczownikami niepoliczalnymi nie stawiamy przedimków nieokreślonych.

1 rok temu

Karol270017

Ciężko powiedzieć...też podłączam się do pytania :D

2 lata temu

mikaLala35

Hej:-) Zapraszam do mojego klubu: Misz masz z grochem. kod: B759ZX

1 rok temu

Kuba42988

Czemu są trudne???

1 rok temu

maja97788

Dlaczego eats a nie eat

1 rok temu

Grzechu126

He eats breade

1 rok temu

AndrzejR4

Dlaczego Presens Simple a nie Present Continue? Czy nie powinno być Mężczyzna jada chleb?

5 miesięcy temu

Krzysztof262820

Ham

2 tygodnie temu