"How far is it?"

Fordítás:Milyen messze van?

August 13, 2014

8 hozzászólás

Népszerű témák szerint

Sztankay54

Ki a frászt érdekelnek a szivek,a helyesírás tanulás a lényeg.

November 14, 2015

GrunerLaura

"Mennyire van messze van?" ??? :D ezz miii

January 10, 2016

Tamas51

Ez egy humor?

March 5, 2016

Korondyolga

akkor ezért nem értem az angolt, mert a humorral nem születtem Ági

June 15, 2017

senorana

Most a Mennyire van ez messze?-miért nem jó? Mikor a Mennyire van messze?-helyes!

August 13, 2014

radnaitomi

Jó az is, csak még nincs benn a rendszerben. Ugye jelentetted a hibabejelentőben? :)

August 14, 2014

senorana

Igen jelentettem, csak bosszantó h. a helyesekért törnek össze a szívek! :-)

August 14, 2014

VaszliknAn

Mikor használjuk a How szót What helyett? Más mondatnál is láttam hogy What-ot kellett volna írni, de a How-ot fogadta el. Honnan tudjam hogy mikor van How a What helyett??

September 19, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.