A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"How far is it?"

Fordítás:Milyen messze van?

0
4 éve

7 hozzászólás


Sztankay54

Ki a frászt érdekelnek a szivek,a helyesírás tanulás a lényeg.

2
Válasz2 éve

GrunerLaura

"Mennyire van messze van?" ??? :D ezz miii

1
Válasz2 éve

Tamas51

Ez egy humor?

0
Válasz2 éve

Korondyolga

akkor ezért nem értem az angolt, mert a humorral nem születtem Ági

0
Válasz1 éve

senorana

Most a Mennyire van ez messze?-miért nem jó? Mikor a Mennyire van messze?-helyes!

0
Válasz4 éve

radnaitomi

Jó az is, csak még nincs benn a rendszerben. Ugye jelentetted a hibabejelentőben? :)

5
Válasz4 éve

senorana

Igen jelentettem, csak bosszantó h. a helyesekért törnek össze a szívek! :-)

1
Válasz4 éve