"How far is it?"

Fordítás:Milyen messze van?

4 éve

7 hozzászólás


Sztankay54

Ki a frászt érdekelnek a szivek,a helyesírás tanulás a lényeg.

3 éve

GrunerLaura

"Mennyire van messze van?" ??? :D ezz miii

2 éve

Tamas51

Ez egy humor?

2 éve

Korondyolga

akkor ezért nem értem az angolt, mert a humorral nem születtem Ági

1 éve

senorana

Most a Mennyire van ez messze?-miért nem jó? Mikor a Mennyire van messze?-helyes!

4 éve

radnaitomi

Jó az is, csak még nincs benn a rendszerben. Ugye jelentetted a hibabejelentőben? :)

4 éve

senorana

Igen jelentettem, csak bosszantó h. a helyesekért törnek össze a szívek! :-)

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.