"I eat an apple."

Переклад:Я їм яблуко.

August 13, 2014

71 коментар


grubymis

Це відповідь правильна? "Їм яблуко" (без особи?)

(Я поляк. Я вивчаю українську мову)

August 13, 2014

R-r-Leo

Відповідь буде зрозумілою, але українці не вказують особу значно рідше, ніж поляки (італійці чи іспанці). Напр.: Я поляк. Вивчаю українську. (Другий раз "я" вже не потрібно). Порівняйте: Jestem Polakiem. Jem jabłko

August 13, 2014

grubymis

Дякую!

August 14, 2014

avril.ua

Правильніше буде з "Я". Але якщо ви так скажите люди вас зрозуміють

May 26, 2015

m5Eg1

Ну з вичайно

December 29, 2015

koonvoy

Ну з вичайно

January 27, 2017

OksanaR2

Це дуже добре і ти написав вже по українському

March 11, 2018

sp1v7

Я українка вивчаю французьку та польську

April 3, 2019

koonvoy

да

January 27, 2017

OksanaR2

Пиши по-українськи!

March 11, 2018

OksanaR2

Пиши по-українськи!

March 11, 2018

Yura4497

Люблін?

June 3, 2015

OksanaR2

не пиши матюків

March 11, 2018

t.en.uk.0

Скорочена (неповна) форма речень при перекладі не використовувалась. На Дуолінґо окремі речення, без контексту і зв'язки між собою. Перекладайте дослівно, не створюючи ваш контекст і не додаючи розмовні шаблони..

August 14, 2014

OlyusyaLehin

Я зовсім мовчала тільки планшетом зашаруділа і вони зарахували мені відповідь

May 31, 2015

Emilia601500

Я написала з "я"

February 14, 2016

koonvoy

а я ні

January 27, 2017

Erik932075

Переклад:я їм яблуко.

May 14, 2017

sp1v7

Там тільки слово вставити

April 3, 2019

94tsa

Я куштую яблуко.

February 22, 2016

Vasyl389842

В українській мові можна обійтись без особових займенників. Наприклад у реченні "Що ти робиш?- Їм яблуко" не використано займенник, а особа визначається по закінченню дієслова ( я їм, ти їж, він їсть, вона їсть, вони їдять яблуко). А в англійській мові, навідміну від української займенники не випускаються.

August 25, 2016

koonvoy

круто

January 27, 2017

AyanaAishi

А я думала не an apple а я думала просто a aplle

May 21, 2017

5kc73

Якщо на початку слова голосна буква значить an , якщо на початку приголосна значить a.

June 28, 2017

Kyrylo.Hadai

орорплонполелоллонн

July 6, 2019

OlehDavid

В попередньому те саме речення, і написана я його так як і в цьому, але помилка. Бо має бути - eating . В чому помилка?

July 14, 2019

OleksandrL9

Чому “an apple”, а не “a apple”?

April 20, 2015

yanchyk_tomas

тому що "а" пишеться перед приголосними

April 27, 2015

nkovalchuk1

Бо так треба.

June 5, 2018

olesyalevchun

я якраз взяла яблуко)

February 25, 2016

nkovalchuk1

А нам то до чого?

June 5, 2018

koonvoy

класна шутка

January 27, 2017

Max75354

Поясніть чому пишемо an а не щось інше. За яким правилом?

May 29, 2017

5kc73

Якщо спочатку слова приголосна буква тоді ми пишемо "a" ,якщо на початку слова голосна буква тоді "an". Ну і наприклад a apple зовсім не звучить

June 28, 2017

OksanaR2

Правило таке артикль (an) пишеться при словах які починаються з голосної літери на- приклад ( an Apple, an elephant, an auot) і артикль (а) пишеться при словах які починаються з приголосної літери наприклад ( a car, a mouse a pletes)!!

March 11, 2018

OksanaR2

Hvcg

March 11, 2018

Natalia66928

Чому l eat а не l eats

October 24, 2017

Vasyl461844

почитайте про Present Simple. Якщо хочете щось сказати у Present Simple, треба використати дієслово у першій його формі без частки to (to eat - тому I eat). Виключення становлять випадки, коли застосовуються займенники he (він), she (вона), it (воно). В таких випадках до дієслова потрібно додавати закінчення -s, тому тут буде вже he/she/it eats.

April 18, 2018

KwGh6

Я написала я їм яблоко

March 25, 2018

Natali764465

То

October 18, 2018

VyuM10

Ураааааа

December 2, 2018

JARUY

Підскажіть будьласка коли ми використовуємо eat а коли eating. Дякую.

December 27, 2018

MbcP5

просто

January 19, 2019

sccL13

LOL

January 31, 2019

Oleksiy28253

Шо тут не правильно?

February 3, 2019

Oleksiy28253

Все, зрозумів. Потрібно було не перекласти, а написати англійською:)))

February 3, 2019

iyk25

Коли пишеться"an" а коли "a"?

March 19, 2019

ZlataHuzar

bz,bajajqjxggahhnt

March 29, 2019

ZlataHuzar

cmrkhbvgbvbhyrbmghggrref..btzyvr

March 29, 2019

luybov162506

Дякую

April 16, 2019

H81r

Мне пишут микрофон вынкнуто

December 28, 2016

nkovalchuk1

Ну то включи його

June 5, 2018

Dianorika

А для чого в запитанні "I eat an apple" вставляти "An"?

January 7, 2017

2Ov92

РвщчщояиящітятТфьфжфьілвхд+*-20@!

February 17, 2017

Anna68429

Я українка знаю добре українську мову , але я вивчаю ще й англійську мову, бо це допоможе в житті.

March 29, 2017

OksanaR2

Багато хто вивчає те що ти написала

March 11, 2018

fominvic81

Gifrote noem ai em note john

June 23, 2017

pK3J

У мене на клавіатурі телефону відсутня буква і з двома крапками та замість неі я буду ставити букву "і"

January 28, 2017

6JuR1

Це буде за помилку краще використати стандартну клавіатуру

June 13, 2017

bohdana941765

всe добрe

April 4, 2017

2Ov92

Ашс

February 17, 2017

UlianaKozyr

Правильно з особами!

March 5, 2016

slender10

Я

April 6, 2016

wKDy3

Ослалогшлзлзщзшщт рг рролллолллллшшшшшлшшт о ььььодьдлььддлдлл ьддд

March 23, 2016

dfomov

Чому яблуко "apple" а не "an apple"?

November 23, 2015

m5Eg1

Незнаю

December 29, 2015

Nazarenko1992

Написав "Я СКУШТУВАВ яблоко"

December 19, 2015

damask2

Реально

August 18, 2015

damask2

Че за фігню ві пишете

August 18, 2015

Regina935798

Що

March 8, 2016

Natali764465

То таке

October 18, 2018

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.