Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I eat an apple."

Переклад:Я їм яблуко.

4 роки тому

55 коментарів


grubymis
grubymis

Це відповідь правильна? "Їм яблуко" (без особи?)

(Я поляк. Я вивчаю українську мову)

4 роки тому

R-r-Leo
R-r-Leo

Відповідь буде зрозумілою, але українці не вказують особу значно рідше, ніж поляки (італійці чи іспанці). Напр.: Я поляк. Вивчаю українську. (Другий раз "я" вже не потрібно). Порівняйте: Jestem Polakiem. Jem jabłko

4 роки тому

grubymis
grubymis

Дякую!

4 роки тому

avril.ua

Правильніше буде з "Я". Але якщо ви так скажите люди вас зрозуміють

3 роки тому

m5Eg1

Ну з вичайно

2 роки тому

koonvoy

Ну з вичайно

1 рік тому

OksanaR2

Це дуже добре і ти написав вже по українському

6 місяців тому

koonvoy

да

1 рік тому

OksanaR2

Пиши по-українськи!

6 місяців тому

OksanaR2

Пиши по-українськи!

6 місяців тому

Yura4497

Люблін?

3 роки тому

OksanaR2

не пиши матюків

6 місяців тому

t.en.uk.0

Скорочена (неповна) форма речень при перекладі не використовувалась. На Дуолінґо окремі речення, без контексту і зв'язки між собою. Перекладайте дослівно, не створюючи ваш контекст і не додаючи розмовні шаблони..

4 роки тому

OlyusyaLehin

Я зовсім мовчала тільки планшетом зашаруділа і вони зарахували мені відповідь

3 роки тому

Emilia601500

Я написала з "я"

2 роки тому

koonvoy

а я ні

1 рік тому

94tsa

Я куштую яблуко.

2 роки тому

Erik932075

Переклад:я їм яблуко.

1 рік тому

AyanaAishi

А я думала не an apple а я думала просто a aplle

1 рік тому

5kc73

Якщо на початку слова голосна буква значить an , якщо на початку приголосна значить a.

1 рік тому

olesyalevchun

я якраз взяла яблуко)

2 роки тому

nkovalchuk1

А нам то до чого?

3 місяці тому

koonvoy

класна шутка

1 рік тому

Vasyl389842

В українській мові можна обійтись без особових займенників. Наприклад у реченні "Що ти робиш?- Їм яблуко" не використано займенник, а особа визначається по закінченню дієслова ( я їм, ти їж, він їсть, вона їсть, вони їдять яблуко). А в англійській мові, навідміну від української займенники не випускаються.

2 роки тому

koonvoy

круто

1 рік тому

OleksandrL9

Чому “an apple”, а не “a apple”?

3 роки тому

yanchyk_tomas

тому що "а" пишеться перед приголосними

3 роки тому

nkovalchuk1

Бо так треба.

3 місяці тому

Anna68429

Я українка знаю добре українську мову , але я вивчаю ще й англійську мову, бо це допоможе в житті.

1 рік тому

OksanaR2

Багато хто вивчає те що ти написала

6 місяців тому

Max75354

Поясніть чому пишемо an а не щось інше. За яким правилом?

1 рік тому

5kc73

Якщо спочатку слова приголосна буква тоді ми пишемо "a" ,якщо на початку слова голосна буква тоді "an". Ну і наприклад a apple зовсім не звучить

1 рік тому

OksanaR2

Правило таке артикль (an) пишеться при словах які починаються з голосної літери на- приклад ( an Apple, an elephant, an auot) і артикль (а) пишеться при словах які починаються з приголосної літери наприклад ( a car, a mouse a pletes)!!

6 місяців тому

OksanaR2

Hvcg

6 місяців тому

Natalia66928

Чому l eat а не l eats

10 місяців тому

Vasyl461844

почитайте про Present Simple. Якщо хочете щось сказати у Present Simple, треба використати дієслово у першій його формі без частки to (to eat - тому I eat). Виключення становлять випадки, коли застосовуються займенники he (він), she (вона), it (воно). В таких випадках до дієслова потрібно додавати закінчення -s, тому тут буде вже he/she/it eats.

5 місяців тому

KwGh6

Я написала я їм яблоко

5 місяців тому

H81r

Мне пишут микрофон вынкнуто

1 рік тому

nkovalchuk1

Ну то включи його

3 місяці тому

Dianorika

А для чого в запитанні "I eat an apple" вставляти "An"?

1 рік тому

2Ov92

РвщчщояиящітятТфьфжфьілвхд+*-20@!

1 рік тому

fominvic81

Gifrote noem ai em note john

1 рік тому

pK3J

У мене на клавіатурі телефону відсутня буква і з двома крапками та замість неі я буду ставити букву "і"

1 рік тому

6JuR1

Це буде за помилку краще використати стандартну клавіатуру

1 рік тому

bohdana941765

всe добрe

1 рік тому

2Ov92

Ашс

1 рік тому

UlianaKozyr

Правильно з особами!

2 роки тому

slender10

Я

2 роки тому

wKDy3

Ослалогшлзлзщзшщт рг рролллолллллшшшшшлшшт о ььььодьдлььддлдлл ьддд

2 роки тому

dfomov

Чому яблуко "apple" а не "an apple"?

2 роки тому

m5Eg1

Незнаю

2 роки тому

Nazarenko1992

Написав "Я СКУШТУВАВ яблоко"

2 роки тому

damask2

Реально

3 роки тому

damask2

Че за фігню ві пишете

3 роки тому

Regina935798

Що

2 роки тому

Пов’язані обговорення