"She turned eighty-one."

Çeviri:O seksen bir yaşına girdi.

4 yıl önce

21 Yorum


msarim

O seksen birine girdi. cümlesi kabul edilemez mi

4 yıl önce

Viforvendetta

edilir. böyle alternatifleri raporlarsan ekleniyor.

4 yıl önce

osmandede3

3 yıl önce raporlanmış girilmemiş ve hala raporlanıyor değişen bir şey yok. Yöneticiler uyuyor mu?

10 ay önce

Didar529311

Edilmesi gerek

1 yıl önce

Prmdfn

"She entered eighty-one" olabilir mi?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

olamaz

1 yıl önce

mert314805

Maşallah

5 ay önce

EnesF.Ocak

81 yaşına girdi neden olmuyor

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çünkü numaranın imlası öğreniyorsunuz.

2 yıl önce

hendaak

rakamla yazdığımda neden bazen kabul ediyor da bazen kabul etmiyor?

3 yıl önce

Didar529311

Adam gibi yapsalar birşeyleri şaşarım

1 yıl önce

mikaildaglar

Turned dönmek değil mi?

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Burada "olmak" demek. "He turned red", "o kızardı" demek.

3 yıl önce

yagmurilhan

O seksen bir yaşına döndü yani ondan daha yaşlıysa belki o yaşını hala yaşıyor olabilir

1 yıl önce

yasarciv67

Sekiz bir : eight one Ama seksen bir : eighty-one

1 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"O seksen bir yasina girdi" veya "O seksen bir oldu' da bizde kullanilan eş anlamli karsiliklar.

2 ay önce

AydnToktam

O seksenbiri devirdi

1 yıl önce

melik436122

"o sekiz1 yaşına girdi" yazıyor, yanlış sanırım ?

1 yıl önce

halidkk
halidkk

Defalarca söyledim ama kabul etmiyor.

2 yıl önce

halidkk
halidkk

Hâlâ kabul etmiyor ya.Kafayı yiyecem.

2 yıl önce

haydark

"O bir yaşına girdi" neden kabul ediyor.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.