A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Általában"

Fordítás:In general

4 éve

5 hozzászólás


sealka

Usually?

2 éve

Treiby

"Usually" is jó nekem.

2 éve

senorana

leírom, hogy generally és nem fogadta el-utolsó szívem volt :-(

4 éve

fibajuta

Igen, nem világos, miért nem fogadja el az "in generally" a jelentése általában.... a general jelentėse: általános, egyetemes .....rejtély?!?! miért nem jó az "in generally"

1 hónapja

Harga
Harga

Túl sok. Vagy "in general" vagy "generally". (Meg persze usually.)

3 hete