"The boy's dog"

Traducere:Câinele băiatului

August 14, 2014

38 de comentarii
Această discuție este blocată.


CameliaMiruna

Le găsești repede, numai ca trebuie sa fii atent


Eliza414018

Din gresela am scris cainele e al baiatului


leonardo3015

Dar miam dat seama că am greșit


PatriciaPi597229

Este și asta:

The dog of the boy


Stefy.Pintilie

Cand auzi boy's te gandesti la boys adica la plural


IustinaPin

Da corect☺☺☺


iosifescu3

Hei !nu mai raspundeti ! Sunteti prosti


iosifescu3

Maaaaaaaâaaaaaaaaaâaaaaaai


EmiDanielC

" 's " e posesiv, adica...cineva poseda un anumit lucru sau o persoana. Ex: Teo's wife= soția lui Teo


SandaSuhod

Da dar mai este un inteles adica ' este ca si apostrof ca sa se citeasca dupa cuvânt ca in exemplul tau nu se traduce Teo sotia si sotia lui Teo


Applefilly

Dacă este boy's înseamnă că se traduce băiatului.


Andreea309045

Am scris cățelul și a fost greșit!


Alesia764419

Cand spui The boy's dog acest 's e ca si cum ar insemna ca trebuie cand traduci propozitia in romana sa o inversezi adica Cainele baiatului


Ancaa.xo

Eliza414018 si euu si este bine cum am scris


Deea600554

Eu am scris ,,Cainele baiatului.''


RubenMunte

Din gresala am scris cainele e al baiatului


MdlinaDM

Eu am scris cainele baiatului si mi.a corectata ca trebuia catelul


ALe84970

In sfarsit invat engleza:)


RazvanGae1

Câinele = Cățelul !!!


Razvan283742

Nu se intelege bine


salsonya

Am răspuns corect..


Deea223523

Care este rolul acelui apostrof urmat de un S { „'s“ } ?


mari109360

De ce se tot repeta daca imi arata ca am scris corect.....????


Roberta357608

Dorin tu esti prost si analfabet am 8 ani daa


Alex222686

caine este acelasi lucru cu catel


Taniua6

Cum ar fi "ciinele baietilor"?


Andreykarateka

Dar daca am scris catel in loc de caine?


lowkeyyisa

Eu am zis câinele băiatului! Câine nu ar trebui sa se considere greseala fiindca cățel este un alint...


Lavinia11528

Easy peasy lemon squeeze


danutza.7

Am scris cum este corect si mia pus ca e gresit

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.