"The boy's dog"

Traducere:Câinele băiatului

acum 4 ani

79 de comentarii


CameliaMiruna

Le găsești repede, numai ca trebuie sa fii atent

acum 4 ani

Eliza414018

Din gresela am scris cainele e al baiatului

acum 2 ani

leonardo3015

Dar miam dat seama că am greșit

acum 1 an

leonardo3015

Și eu la fel

acum 1 an

Stefy.Pintilie

Cand auzi boy's te gandesti la boys adica la plural

acum 3 ani

IustinaPin

Da ai dreptate

cu 10 luni în urmă

IustinaPin

Da corect☺☺☺

cu 10 luni în urmă

iosifescu3

Hei !nu mai raspundeti ! Sunteti prosti

cu 3 luni în urmă

iosifescu3

Maaaaaaaâaaaaaaaaaâaaaaaai

cu 3 luni în urmă

di9876543210

corect se vada ca esti desteapta . ce note ai la llimba engleza . b

acum 2 ani

Roberta357608

Prost prost cel mai prost

cu 8 luni în urmă

Ale160752

Ba nu

acum 2 ani

Eliza414018

Ba da!!!!!!!!!!!!!!♡☆

acum 2 ani

NicoletaNi888148

Da

acum 2 ani

elena74809

Depinde - cand il vezi.

acum 2 ani

Applefilly

Dacă este boy's înseamnă că se traduce băiatului.

acum 3 ani

Wethelp

Ai dreptate

acum 2 ani

IlieStrugariu

Stii abea dupa ce ai vazut rezultatul corect

acum 3 ani

mariacristinana

Corect

acum 3 ani

EmiDanielC

" 's " e posesiv, adica...cineva poseda un anumit lucru sau o persoana. Ex: Teo's wife= soția lui Teo

acum 2 ani

Andreea309045

Am scris cățelul și a fost greșit!

acum 2 ani

HarryPotte544701

Stiu si eu la fel

cu 8 luni în urmă

Alexandra336019

Corect

acum 3 ani

Alesia764419

Cand spui The boy's dog acest 's e ca si cum ar insemna ca trebuie cand traduci propozitia in romana sa o inversezi adica Cainele baiatului

acum 2 ani

di9876543210

corect

acum 2 ani

adrians466905

Am ghicit

acum 2 ani

Ancaa.xo

Eliza414018 si euu si este bine cum am scris

acum 2 ani

MdlinaDM

Eu am scris cainele baiatului si mi.a corectata ca trebuia catelul

acum 2 ani

Deea600554

Eu am scris ,,Cainele baiatului.''

acum 2 ani

RubenMunte

Din gresala am scris cainele e al baiatului

acum 2 ani

IndiraSinghRo
IndiraSinghRo

Nu mai pot

acum 1 an

ALe84970

In sfarsit invat engleza:)

acum 1 an

RazvanGae1

Câinele = Cățelul !!!

acum 1 an

Razvan283742

Nu se intelege bine

acum 2 ani

nicoleta826678

Nu am treaba

acum 1 an

Deea223523

Care este rolul acelui apostrof urmat de un S { „'s“ } ?

acum 1 an

mari109360

De ce se tot repeta daca imi arata ca am scris corect.....????

cu 9 luni în urmă

Roberta357608

Dorin tu esti prost si analfabet am 8 ani daa

cu 8 luni în urmă

Alex222686
Alex222686

caine este acelasi lucru cu catel

cu 2 luni în urmă

salsonya

Am răspuns corect..

acum 1 an

Bianca744158

Da

acum 3 ani

Maia12346578

In primul rand , scrie sa stiti.

acum 2 ani

Maia12346578

Eu am zis "Cațelul băiatului" si a zis ca nu e corect . Zice ca trebuia sa zic " Câinele băiatului" . Adica vreau sa zic ca e aceasi chestie.

acum 2 ani

KoniginLion

Nu e aceasi chestie :)) tu ai scris diminutivul ...gen.... Pisica-pisoias....

acum 2 ani

Miruna962605

Si eu la fel si a zis ca e corect

acum 2 ani

AlexIonut782582

Asa e Stefy

acum 2 ani

Flavia552586

Eliza asa am scris si eu si nu a mers

acum 2 ani

RubenMunte

Au gresit ei

acum 2 ani

geolic

eu am auzit boy is a dog

acum 3 ani

InfinityCuLimite

Si eu la fel! :)

acum 3 ani

nico383496

Doamne,SCRIE !!!

acum 2 ani

bubulina12

Stefy ai dreptate se aude boys nu se intelege

acum 3 ani

viviana909018

Eu am vrut sa spun ciine dar am pus in loc de c x si nu e corect sami luati din puncte pentru asta

acum 3 ani

KoniginLion

Ba da pt ca nu esti atenta. Graba strica treaba. Daca dadeai un test la fel le ziceai celor care te corectau?

acum 2 ani

elena74809

Eu odata am scris la un exercitiu - Baieti,, in loc de " Baietii" si a fost gresit

acum 2 ani

nico383496

E clar ca a fost gresit

acum 2 ani

AlexCr70

E usor

acum 2 ani

Elsa438216

E a doua oara cand imi accepta un cuvant cu '("girl's" ;"boy's").Uraaaa!!

acum 2 ani

mechi2006

am inteles "tag" in loc de "dog"

acum 2 ani

PetcuCrist2

Ciudat

acum 2 ani

andra628600

Dc prima data cand am pus corect mi-a aratat ca e gresit?

acum 2 ani

indila_faryguy

The-cuiva de exemplu(femeie).the women-femeii 'S-al lui/ei Newspaper-ziar dacă e un('s)înaintea lui iese ziarul dar în engleză tot aşa rămâne

acum 3 ani

Ale160752

???

acum 2 ani

9raluca9

am zis " catelul " si a zis ca nu e bine.. cainele sau catelul e tot aia..

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu, ”cățel” e pui de câine. Singura traducere acceptată pentru ”dog” este ”câine”.

acum 4 ani

Anii302

,,Cățelul,, se traduce ,,puppy,, in engleză ca și ,,cățelușul,, de exemplu.

acum 3 ani

Cleopatra-10

eu nu am gasit apostroful bun si de aceea mi-a scazut o inima

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Data viitoare o să știi să-l folosești pe cel corect.
Ar trebui să-l găsești în dreapta lui L cu două taste, pe aceeași tastă cu ghilimelele duble. Sau oricum, în zona aceea de semne de punctuație.

acum 4 ani

Geordy_bv

Pai eu nu inteleg o treaba! daca e * baiatului la singular, de ce apare * boys la plural? Atunci * cainele baietilor* cum se traduce?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu apare pluralul ”boys”, ci acolo scrie singularul ”boy” + apostrof + ”s”.

”the boys' dog” = ”câinele băieților”
Citește te rog explicația detaliată în discuția de aici.

acum 4 ani

geo140980

Scuze, dar " de aici" nu se deschide

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu se deschide de pe mobile, trebuie sa intri de pe calculator.

acum 3 ani

Ale160752

Stiu

acum 2 ani

Ale160752

....

acum 2 ani

FlorinIfto

Toata chestia e cu apostroful

acum 3 ani

tibyarad

cainele a baiatului nu e bine?

acum 3 ani

IlincaGrui

Câinele nu este la feminin si nici băiatul! In romana ,,a" se pune la feminin nu la masculin!

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.