Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The boy's dog"

Traducere:Câinele băiatului

acum 4 ani

30 de comentarii


CameliaMiruna

Le găsești repede, numai ca trebuie sa fii atent

acum 3 ani

Eliza414018

Din gresela am scris cainele e al baiatului

acum 2 ani

leonardo3015

Dar miam dat seama că am greșit

acum 1 an

leonardo3015

Și eu la fel

acum 1 an

Stefy.Pintilie

Cand auzi boy's te gandesti la boys adica la plural

acum 3 ani

IustinaPin

Da ai dreptate

cu 8 luni în urmă

IustinaPin

Da corect☺☺☺

cu 8 luni în urmă

iosifescu3

Hei !nu mai raspundeti ! Sunteti prosti

cu 1 lună în urmă

iosifescu3

Maaaaaaaâaaaaaaaaaâaaaaaai

cu 1 lună în urmă

Applefilly

Dacă este boy's înseamnă că se traduce băiatului.

acum 3 ani

EmiDanielC

" 's " e posesiv, adica...cineva poseda un anumit lucru sau o persoana. Ex: Teo's wife= soția lui Teo

acum 2 ani

Andreea309045

Am scris cățelul și a fost greșit!

acum 2 ani

HarryPotte544701

Stiu si eu la fel

cu 6 luni în urmă

Alexandra336019

Corect

acum 3 ani

Alesia764419

Cand spui The boy's dog acest 's e ca si cum ar insemna ca trebuie cand traduci propozitia in romana sa o inversezi adica Cainele baiatului

acum 2 ani

di9876543210

corect

acum 2 ani

adrians466905

Am ghicit

acum 2 ani

Ancaa.xo

Eliza414018 si euu si este bine cum am scris

acum 2 ani

MdlinaDM

Eu am scris cainele baiatului si mi.a corectata ca trebuia catelul

acum 2 ani

Deea600554

Eu am scris ,,Cainele baiatului.''

acum 2 ani

RubenMunte

Din gresala am scris cainele e al baiatului

acum 2 ani

IndiraSinghRo

Nu mai pot

acum 1 an

ALe84970

In sfarsit invat engleza:)

acum 1 an

RazvanGae1

Câinele = Cățelul !!!

acum 1 an

Razvan283742

Nu se intelege bine

acum 2 ani

nicoleta826678

Nu am treaba

acum 1 an

Deea223523

Care este rolul acelui apostrof urmat de un S { „'s“ } ?

acum 1 an

mari109360

De ce se tot repeta daca imi arata ca am scris corect.....????

cu 7 luni în urmă

Roberta357608

Dorin tu esti prost si analfabet am 8 ani daa

cu 6 luni în urmă

Alex222686
Alex222686

caine este acelasi lucru cu catel

acum 3 săptămâni