"Băiatul tău este printre câini."

Traducere:Your boy is among the dogs.

August 14, 2014

15 comentarii
Această discuție este blocată.


Elgemayel

"among dogs" și nu "among the dogs" Câini nu e articulat


fata.albastra

Cand se pune among si cand se pune behind???


dilez

"among" înseamnă "printre", "behind" înseamnă "în spatele"


Gabijugi371

Poate cineva sa-mi spuna cum e posibil ca cel de pe locul 1 sa faca in cateva minuțele o mie de xp? Stau ,fac poze si ma uimesc.


dorina939420

De ce nu este corect between?!


BiancaIoana155

Between=între Among =printre


JohnDoe995

Bianca, corect! Între : between iar printre : among. Between folosești când spui că ești între doi câini iar among, când ești printre mai mulți câini. Sau oameni!


iustina.13.

Mie imi da raspuns gresit cand pun cuvantul "the"la caini dar imi da raspuns corect cand nu pun cuvantul "the" la câini!


Magdalena25119

De ce ,,the dogs"?


TaSaDi

Cei care fac traducerea sunt voluntari, nu sunt angazati traducatori sau profesoride limba engleza. Este o greseala a lorm iar tu ai sesizat-o (ceea ce inseamna ca esti pe drumul cel bun in invatarea limbii engleze)


icanicu

Răspunsul meu este bun. Nu sunt câinii deci nu trebuie the. Vreau viața Inapoi


elenar39

De unde poze Gabryella?Lasa presupunerile si vezi-ti de treaba ta.


Ion996709

Interesant este ca ei cer "the" dogs dar pe the nu l dau la cuvinte!! Un curs de kkt, își bat joc de noi!


Ion996709

Rahatii dracului nu răspund, nu exista alta soluție decât sa i porcăim aici pana când vad ca lumea nu mai suporta!


Ion996709

Nu pot sa pun "the" pt ca nu l dau!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.