1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Băiatul tău este printre câi…

"Băiatul tău este printre câini."

Traducere:Your boy is among the dogs.

August 14, 2014

6 comentarii


Elgemayel

"among dogs" și nu "among the dogs" Câini nu e articulat


fata.albastra

Cand se pune among si cand se pune behind???


dilez

"among" înseamnă "printre", "behind" înseamnă "în spatele"


dorina939420

De ce nu este corect between?!


iustina.13.

Mie imi da raspuns gresit cand pun cuvantul "the"la caini dar imi da raspuns corect cand nu pun cuvantul "the" la câini!


Gabryella955618

Poate cineva sa-mi spuna cum e posibil ca cel de pe locul 1 sa faca in cateva minuțele o mie de xp? Stau ,fac poze si ma uimesc.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.