"Zavallı çocuklar!"

Çeviri:Poor children!

4 yıl önce

4 Yorum


reccap0

'Fakir çocuklar' olmadığını cümlenin bağlamından mı anlamak zorundayız.

1 yıl önce

valinorman

"the poor children" neden olmaz ?

4 yıl önce

Viforvendetta

olabilir ama kalıp haline geldiği için gerek yok.
mesela sokakta bir köpek görüp "poor dog!" diye vurgulu söylenince "the" ya gerek kalmıyor.
başka bir örnekle; sokaktaki "köpeğe bak" dersek "the" lazım çünkü kalıp değil..
"look at the dog"

4 yıl önce

cemalinanan

Bahsedilen çocuklar biliniyorsa olur

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.