A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A cipő!"

Fordítás:The shoes!

0
3 éve

14 hozzászólás


enko_01

cipő- shoe, cipők- shoes

42
Válasz3 éve

MNZsuzska

Az előbb azt írtam a cipőre, hogy shoes és nem fogadta el, odaírta, hogy többesszámot írtam az egyesszámú shoe helyett. Most meg fordítsam le "A cipő", és a lehetőségek között csak a shoes van???

15
Válasz3 éve

zsofi1223

Nekem nem fogadta el a "Shoes"-t forditasnak es az volt a jo, hogy "The shoes" ezt igy nem ertem mert en ugy tudtam, hogy a the-t nem rakhatjuk tobbesszam ele!

5
Válasz3 éve

Henice

Miért kerül az "s" a cipő szó végére?

4
Válasz3 éve

vrekuci89

Azért kerül a végére az "s", mert azokat a dolgokat, amikből általában kettő van vagy párosával használandók (normálisan a cipőből is egy párat hordunk, ahogy a nadrágnak is két szára van, stb.) az angol nyelvben eleve többes számban használják (azért ritkán előfordul egyes számú alak is). Bár a szó szerinti fordítás magyarról egyes számban lenne, mivel angolra fordítunk, így az angol nyelvtan szabályai érvényesülnek, tehát többes számot kell használni.

30
Válasz3 éve

Dani375545

Mert 2 db. Cipő :-)

4
Válasz3 éve

csengetotok012

Értem

3
Válasz3 éve

kpjotr

"Walkin' in my shoes"

3
Válasz3 éve

mewberry91

Shoes valoban cipők.
The shoes . = A cipők The shoe . A cipő.

2
Válasz1 éve

lhachtalion

nem igazán értem, hogy amikor azt kell írni, hogy "cipő", akkor oda a "shoes" nem jó, de a "A cipő!"-nél jó.

0
Válasz3 éve

SzcsPollaE

Jó lenne, ha egyszer s mindenkorra csak a "shoes"-t fogadná el mindenhol

0
Válasz3 éve

Gymnastical
Gymnastical

Why does it accept both shoe and shoes for cipő

0
Válasz2 éve

Zsombi917722

Nekem nem fogadta el a képnél (cipös) hogy többesszámba tettem, de most többesszámban is jó

0
Válasz1 éve

PlayKing1000

Mért kell többes számban????????

0
Válasz8 hónapja