1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I eat because he cooks."

"I eat because he cooks."

Traducere:Eu mănânc pentru că el gătește.

August 14, 2014

19 comentarii


GxlPro

Răspunsul "Eu mănânc deoarece găteşte el" nu e corect? Eu am scris aşa şi imi zice că e greşit


fantomitzah

Am adăugat. Pentru soluții lipsă trebuie să folosiți butonul de raport (opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”), nu cel de discuții. Mersi!”


Deea956471

Unde e butonul asta???


OvidiuLuci2

Sub comentarii este un steag


Telenovela20

Trebuia sa scrii Eu mananc deoarece el gateste.


sandureven

nu-i corect pentru ca substantivul mege inainte verbului eu dorm ea mananca...


Adriana178312

Eu mănânc pentru că el găteşte. Este corect aşa.


MafteiJani

Gateste Mama Mare sau el?Ma minunez de mine cate ,,minuni'' spun,dar nici cu ei nu mi-e rusine!!!


Teodora686349

Este dar trebuie sa scrii eu mananc deoarece el gateste


Meme_Stalker

"I eat because he cooks."

Traducere:Eu mănânc pentru că el gătește.


Laura.283470

Este "Eu mananc , deoarece el gateste" .


AnaCarinaN1

De ce e gresit daca zic pregateste de mancare in locul lui gateste


Cristina242537

Se scrie Eu mănânc pentru că el găteşte în sensul că "pentru că" dă mai mult explicația că el găteşte


StancuAdina

Scrie he inseamna el


ecaterinamaria

Raspunsul corect este "eu mananc,pentru ca el gateste".


Georgiana278484

Eu am scri pentru prescurtat (pt) si nu mia luat


Nistria1

Mie mi-a cerut: Scrie asta în Engleză. Am făcut ce mi-a cerut și... bineînțeles a fost greșit. Greșeala e a lor!

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.