Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz perşembe günü bira içeriz."

Çeviri:On Thursday we drink beer.

4 yıl önce

15 Yorum


tragonya

We drink beer on thursday seklinde kullanirsak yanlis mi yapmis oluruz ?

3 yıl önce

mobilse

kaliba öğle oluyor benimde kabul etmedi

2 yıl önce

TalyaQueen

Aynen

1 yıl önce

DuyguELKKA

niçin on kullanıyoruz acaba?

4 yıl önce

Viforvendetta

günlerin önüne "on" edat olarak gelir.

4 yıl önce

memet15164

Bundan az onceki cumlede ' I eat meat on friday' denirken burda neden 'on thursday' cumlenin basina gecmis ?

2 yıl önce

ttepe10

Biz perşembe bira içeriz her perşembe içeriz anlamını da barındırıyor each thursday olmaz mı ?

3 yıl önce

Swezentje

her perşembe olması için "Thursdays" yani perşembe'nin sonuna s takısı gelmesi gerekirdi ancak cümlede "Thursday" yazıyordu, s takısı yoktu.

3 yıl önce

CanOzanMuz

On demedim diyee

1 yıl önce

ismail912039

Buradan adminlere sesleniyorum neden zaman cümlenin başında acaba

6 ay önce

elebi776448

cuma aksami bira mı içilir

1 yıl önce

Enesyunus

Neden bu sorular da devamli şarap yada bira diyor insan gibi meyve suyu yada su demiyor ?

2 yıl önce

MesutCifci

Embesil misin sen

2 yıl önce

MajorHealing

Ben bira icen bir insanim, bu durumda ben insan degil miyim yani? Uza surdan velet adamin asabini bozma. Subyanci bir bedevinin yazdigi kitabi benimsemeyen insanlar da yasiyor bu toplumda. O kucuk beynine bunu sok.

2 yıl önce

Cihaterenn

Okan adam ol aslanim kimsenin kutsalına hakaret etme . Sende bunu içi boş olan kafatasına sok.

2 yıl önce