Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz perşembe günü bira içeriz."

Çeviri:On Thursday we drink beer.

0
4 yıl önce

9 Yorum


tragonya

We drink beer on thursday seklinde kullanirsak yanlis mi yapmis oluruz ?

5
Cevap ver3 yıl önce

mobilse
mobilse

kaliba öğle oluyor benimde kabul etmedi

1
Cevap ver2 yıl önce

TalyaQueen

Aynen

1
Cevap ver1 yıl önce

DuyguELKKA

niçin on kullanıyoruz acaba?

4
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

günlerin önüne "on" edat olarak gelir.

8
Cevap ver4 yıl önce

memet15164

Bundan az onceki cumlede ' I eat meat on friday' denirken burda neden 'on thursday' cumlenin basina gecmis ?

1
Cevap ver2 yıl önce

ttepe10

Biz perşembe bira içeriz her perşembe içeriz anlamını da barındırıyor each thursday olmaz mı ?

0
Cevap ver3 yıl önce

CanOzanMuz

On demedim diyee

0
Cevap ver1 yıl önce

ismail912039

Buradan adminlere sesleniyorum neden zaman cümlenin başında acaba

0
Cevap ver4 ay önce