1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У неї помаранчеві черевики."

"У неї помаранчеві черевики."

Переклад:She has orange shoes.

August 14, 2014

16 коментарів


asuntree

чому не приймається варіант her shoes are orange?


Zonuk

Друге значення. Її туфлі (є) помаракчеві


grinko1998

а де артикль?


R-r-Leo

тут він нульовий


grinko1998

у деяких потребує артикль, в деяких ні.


R-r-Leo

shoes — множина. Множина не потребує неозначеного артиклю. Означений тут не потрібний за змістом.


Tanja69131

Дякую, тепер зрозуміла


JurkoJatse

Хіба ''boots'' не "черевики". А ''shoes" це, скорше, "взуття" .. Сумно...


Tanja69131

Мені здається що boots це британьська а shoes це більш по американській)) просто в школах вчать більше британьську а тут амер., наприклад в британскій кажуть на штани trousers а в американьскій pants


Prospero_

she has orange boots - чому не приймає?


Helen493612

Ви всі молодці!


Prospero_

she has orange boots - чому не приймає?


VasylNikol1

Чому не потрібно are?


Helen493612

Що ви тут гворите?


Helen493612

Що ви тут говорите?


Helen493612

Всім привіт

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.