"У неї помаранчеві черевики."

Переклад:She has orange shoes.

4 роки тому

9 коментарів


asuntree
asuntree

чому не приймається варіант her shoes are orange?

3 роки тому

Zonuk

Друге значення. Її туфлі (є) помаракчеві

3 роки тому

grinko1998

а де артикль?

4 роки тому

R-r-Leo
R-r-Leo

тут він нульовий

4 роки тому

grinko1998

у деяких потребує артикль, в деяких ні.

4 роки тому

R-r-Leo
R-r-Leo

shoes — множина. Множина не потребує неозначеного артиклю. Означений тут не потрібний за змістом.

4 роки тому

Prospero_

she has orange boots - чому не приймає?

2 роки тому

Prospero_

she has orange boots - чому не приймає?

2 роки тому

C9Rd3

А

10 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.