"The men drink water."

Переклад:Ці чоловіки п'ють воду.

August 14, 2014

22 коментарі


ErdtR

Чому - "Ці чоловіки п'ють воду" є помилкою?

August 14, 2014

JamesB84

Ні. Або один повинен бути дозволений.

August 15, 2014

t.en.uk.0

Такий переклад є. Можливий баґ програми..

August 18, 2014

Alla187744

The men drik woter

February 3, 2019

yuriy.barshch

"the man" та "the men" вимовляються однаково. Тоді чому відповідь "Цей чоловік..." є помилковою?

December 7, 2014

Constantinum

Вони вимовляються майже однаково, але все ж по різному.

однина - man [transcription] множина - men [transcription]

Окрім того по контексту можна зрозуміти, що

The man drinks - Цей чоловік п'є

The men drink - Ці чоловіки п'ють

З найліпшими побажаннями!

January 3, 2015

r5Vl1

А хіба "s" в кінці, це не ознака множини? Чому "drinkS" - п'є?

August 26, 2015

Fb8U1

Закінчення S у англійській додається у трьох випадках.

Іменник+s - множина (крім винятків, до яких належить і men - множина від man).

Дієслово+s - ознака третьої особи однини у часі Present Simple.

S через апостроф додається, щоб вказати власника чогось. Як бачите, треба звертати увагу, якою частиною мови є слово у реченні.

Про це можна почитати на стор 29-34. http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Більш розгорнуті пояснення знайдете там же на стор 34-43.

January 14, 2018

BloodyKnight

тому що це he/she/it там закінчення у теп. часі s

September 16, 2015

dm344

Дякую за пояснення

April 5, 2018

Vlad46728

The man drinks

June 27, 2018

6LIy3

"the man" це один чоловік а "the men" це багато чоловіків

September 7, 2018

Natalia212189

The використовується і в множині?

January 9, 2016

GTjL6

Народ тут все просто,він,вона,воно в однині в дієсловах ставиться S в кінці,і навпаки в множині не ставиться:"boy eats,drinks,reads" і "boys eat,drink,read"

June 22, 2018

OlenaMar

Правильність переводу речення з початку вивчення мови дуже залежить від вимови викладача. Men або man не чути різницю. І ще -tomato

November 12, 2015

saK96

Man - однина Men- множина

June 19, 2018

Svitlana383171

Як я можу зрозуміти коли мені потрібно писати "чоловіки" а коли "чоловік". Вже просто бісить. Не можу зрозуміти, чи то я дурна чи то програма все переводить одним словом.
Я ж не можу вчитися методом тику

November 25, 2018

Anastasiya124002

Та звідки знати, що чоловіки у звучанні буде як один!!!

February 9, 2019

Anastasiya124002

Ви трохи не подумали

February 9, 2019

Djalin83

Браузерна версія, 13 дюймовий монітор.. і не видно правильної відповіді

June 4, 2019

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.