Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The men drink water."

Переклад:Ці чоловіки п'ють воду.

1
4 роки тому

20 коментарів


ErdtR
ErdtR

Чому - "Ці чоловіки п'ють воду" є помилкою?

23
Відповісти4 роки тому

JamesB84
JamesB84

Ні. Або один повинен бути дозволений.

0
Відповісти4 роки тому

t.en.uk.0

Такий переклад є. Можливий баґ програми..

0
Відповісти3 роки тому

yuriy.barshch

"the man" та "the men" вимовляються однаково. Тоді чому відповідь "Цей чоловік..." є помилковою?

16
Відповісти3 роки тому

Constantinum

Вони вимовляються майже однаково, але все ж по різному.

однина - man [transcription] множина - men [transcription]

Окрім того по контексту можна зрозуміти, що

The man drinks - Цей чоловік п'є

The men drink - Ці чоловіки п'ють

З найліпшими побажаннями!

48
Відповісти43 роки тому

r5Vl1

А хіба "s" в кінці, це не ознака множини? Чому "drinkS" - п'є?

3
Відповісти2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Закінчення S у англійській додається у трьох випадках.

Іменник+s - множина (крім винятків, до яких належить і men - множина від man).

Дієслово+s - ознака третьої особи однини у часі Present Simple.

S через апостроф додається, щоб вказати власника чогось. Як бачите, треба звертати увагу, якою частиною мови є слово у реченні.

Про це можна почитати на стор 29-34. http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Більш розгорнуті пояснення знайдете там же на стор 34-43.

5
Відповісти6 місяців тому

BloodyKnight

тому що це he/she/it там закінчення у теп. часі s

4
Відповісти2 роки тому

dm344

Дякую за пояснення

0
Відповісти4 місяці тому

Vlad46728

The man drinks

0
Відповісти1 місяць тому

Natalia212189

The використовується і в множині?

2
Відповісти2 роки тому

OlenaMar

Правильність переводу речення з початку вивчення мови дуже залежить від вимови викладача. Men або man не чути різницю. І ще -tomato

1
Відповісти2 роки тому

mariya932652

Чому множина?

0
Відповісти1 рік тому

SamuraiOne

Чому в множені

0
Відповісти1 рік тому

VeraOlshev

Чому множина? Нема закінчення s

0
Відповісти7 місяців тому

EC6S9

Чому речення " ці чоловіки п'ють воду" є помилкою? На аудіозаписі читають одне, а переклад зовсім інший?!

0
Відповісти1 місяць тому

saK96

Man - однина Men- множина

0
Відповісти1 місяць тому

GTjL6

Народ тут все просто,він,вона,воно в однині в дієсловах ставиться S в кінці,і навпаки в множині не ставиться:"boy eats,drinks,reads" і "boys eat,drink,read"

0
Відповісти1 місяць тому

Пов’язані обговорення