"The men drink water."

Переклад:Ці чоловіки п'ють воду.

August 14, 2014

18 коментарів
Це обговорення закрито.


ErdtR

Чому - "Ці чоловіки п'ють воду" є помилкою?


JamesB84

Ні. Або один повинен бути дозволений.


t.en.uk.0

Такий переклад є. Можливий баґ програми..


NazarNeymar

У мене ці чоловіки правильно


yuriy.barshch

"the man" та "the men" вимовляються однаково. Тоді чому відповідь "Цей чоловік..." є помилковою?


Constantinum

Вони вимовляються майже однаково, але все ж по різному.

однина - man [transcription] множина - men [transcription]

Окрім того по контексту можна зрозуміти, що

The man drinks - Цей чоловік п'є

The men drink - Ці чоловіки п'ють

З найліпшими побажаннями!


r5Vl1

А хіба "s" в кінці, це не ознака множини? Чому "drinkS" - п'є?


Fb8U1

Закінчення S у англійській додається у трьох випадках.

Іменник+s - множина (крім винятків, до яких належить і men - множина від man).

Дієслово+s - ознака третьої особи однини у часі Present Simple.

S через апостроф додається, щоб вказати власника чогось. Як бачите, треба звертати увагу, якою частиною мови є слово у реченні.

Про це можна почитати на стор 29-34. http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Більш розгорнуті пояснення знайдете там же на стор 34-43.


BloodyKnight

тому що це he/she/it там закінчення у теп. часі s


dm344

Дякую за пояснення


Vlad482

The man drinks


GTjL6

Народ тут все просто,він,вона,воно в однині в дієсловах ставиться S в кінці,і навпаки в множині не ставиться:"boy eats,drinks,reads" і "boys eat,drink,read"


Natalia212189

The використовується і в множині?


Svitlana383171

Як я можу зрозуміти коли мені потрібно писати "чоловіки" а коли "чоловік". Вже просто бісить. Не можу зрозуміти, чи то я дурна чи то програма все переводить одним словом.
Я ж не можу вчитися методом тику


y1jL8

Man- чоловік, men- чоловіки. Так само і жінки woman- жінка, women- жінки


saK96

Man - однина Men- множина

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.