Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The men drink water."

Переклад:Ці чоловіки п'ють воду.

4 роки тому

28 коментарів


ErdtR
ErdtR

Чому - "Ці чоловіки п'ють воду" є помилкою?

4 роки тому

JamesB84
JamesB84

Ні. Або один повинен бути дозволений.

4 роки тому

t.en.uk.0

Такий переклад є. Можливий баґ програми..

4 роки тому

yuriy.barshch

"the man" та "the men" вимовляються однаково. Тоді чому відповідь "Цей чоловік..." є помилковою?

3 роки тому

Constantinum

Вони вимовляються майже однаково, але все ж по різному.

однина - man [transcription] множина - men [transcription]

Окрім того по контексту можна зрозуміти, що

The man drinks - Цей чоловік п'є

The men drink - Ці чоловіки п'ють

З найліпшими побажаннями!

3 роки тому

r5Vl1

А хіба "s" в кінці, це не ознака множини? Чому "drinkS" - п'є?

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Закінчення S у англійській додається у трьох випадках.

Іменник+s - множина (крім винятків, до яких належить і men - множина від man).

Дієслово+s - ознака третьої особи однини у часі Present Simple.

S через апостроф додається, щоб вказати власника чогось. Як бачите, треба звертати увагу, якою частиною мови є слово у реченні.

Про це можна почитати на стор 29-34. http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Більш розгорнуті пояснення знайдете там же на стор 34-43.

7 місяців тому

BloodyKnight

тому що це he/she/it там закінчення у теп. часі s

2 роки тому

dm344

Дякую за пояснення

4 місяці тому

Vlad46728

The man drinks

1 місяць тому

Natalia212189

The використовується і в множині?

2 роки тому

OlenaMar

Правильність переводу речення з початку вивчення мови дуже залежить від вимови викладача. Men або man не чути різницю. І ще -tomato

2 роки тому

mariya932652

Чому множина?

1 рік тому

SamuraiOne

Чому в множені

1 рік тому

VeraOlshev

Чому множина? Нема закінчення s

7 місяців тому

EC6S9

Чому речення " ці чоловіки п'ють воду" є помилкою? На аудіозаписі читають одне, а переклад зовсім інший?!

2 місяці тому

saK96

Man - однина Men- множина

2 місяці тому

GTjL6

Народ тут все просто,він,вона,воно в однині в дієсловах ставиться S в кінці,і навпаки в множині не ставиться:"boy eats,drinks,reads" і "boys eat,drink,read"

1 місяць тому

W2X3

Тут помилка

1 тиждень тому

dav-yd13

я просто не добре розімію що саме ви говорите щоб написати

1 рік тому

IogC10

Интересно

4 місяці тому

Koschun

Який то нелогічний брєд :-( в однині закінчення S, зате в множині його немає!! І як технарю це все логічно запамятати?

1 рік тому

FkLz9

Множина іменника і множина дієслова це різні речі.

5 місяців тому

YuriiKit

Читай правила)

6 місяців тому

92ZQ2

Чому у множині??

1 рік тому

ZS1p2

Аааааааааааааааааааааааааааааааа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! $@*÷£^×€&:,- тси

1 рік тому

Пов’язані обговорення