"Sıkça mı?"

Çeviri:Is it frequent?

4 yıl önce

5 Yorum


cagkan53

Do you frequently? da olmaz mı ?

4 yıl önce

Viforvendetta

"frequently" sıfat. olmaz
ama frequent olabilir. bu da yukarıdaki anlamdan farklı.
do you frequent there = oraya sıkça gider misin

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sevgili viforvendetta olmadi bu :) cunku bir sifati da "do you" ile kullanamayiz. "do you" dan sonra bir fiil lazim oncelikle.

oraya sıkça gider misin = Do you go there frequently?

4 yıl önce

Viforvendetta

frequent'in fiil anlamı yok mu acaba sözlüklerde "sık sık gitmek" diye çeviriyor.
https://translate.google.com.tr/#en/tr/frequent
yada sen yanlış gördün yazdığımı.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

valla varmış ben de bugün yeni bir şey öğrenmiş oldum :) yalnız biraz resmi kaçıyor ve günlük konuşmada pek tercih edilmiyor anladığım kadarıyla. yani don't use frequent as a verb frequently :)

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.