"Did I love him?"

Fordítás:Szerettem őt?

August 14, 2014

10 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Danee93

Ezt neki kell tudni hogy szerette-e... :D


Harga

Honnan, miből, csak a kérdés adott, a válasz nekem nem jelenik meg.


Mammon100

Az itt a nagy probléma, hogy múlt idő 2. rész 5/4-es feladat vége felé, amikor olyan feladat jön, hogy fordítsam le, hogy mit mond! - egyszerűen néma marad... nem ad ki hangot és várja a választ! Ez így elég bosszantó!!!


Peter_Skirka

Szerettem én őt? Ez most miért nem jó? Azért, mert magyarban normális dolog a rejtett alany, még nem hiba, ha kimondjuk.


Tamas51

Szerintem is jó úgy is. Jelentsd!


EtMoSz

Szerintem úgy kellet volna, hogy Én szerettem őt.


Danee93

Az már kevésbé kérdő mondat, inkább kijelentés


DavidZahum

Már eleve kérdő mondatként is fura a feladat.


Joker_HUN_

Nem, mert az úgy kijelentés.


fishace

Tényleg szerettem?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.