A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Did I love him?"

Fordítás:Szerettem őt?

0
3 éve

10 hozzászólás


Mammon100

Az itt a nagy probléma, hogy múlt idő 2. rész 5/4-es feladat vége felé, amikor olyan feladat jön, hogy fordítsam le, hogy mit mond! - egyszerűen néma marad... nem ad ki hangot és várja a választ! Ez így elég bosszantó!!!

0
Válasz3 éve

Skirka
Skirka

Szerettem én őt? Ez most miért nem jó? Azért, mert magyarban normális dolog a rejtett alany, még nem hiba, ha kimondjuk.

0
Válasz2 éve

Tamas51

Szerintem is jó úgy is. Jelentsd!

0
Válasz2 éve

EtMoSz

Szerintem úgy kellet volna, hogy Én szerettem őt.

0
Válasz1 éve

Danee93

Az már kevésbé kérdő mondat, inkább kijelentés

0
Válasz1 éve

Joker_HUN_

Nem, mert az úgy kijelentés.

0
Válasz1 éve

Danee93

Ezt neki kell tudni hogy szerette-e... :D

0
Válasz1 éve

Harga
Harga

Honnan, miből, csak a kérdés adott, a válasz nekem nem jelenik meg.

0
Válasz3 hónapja

BellaIstvn

Szeretted Őt? -nek ferdítettem félre, jónak jelölte. Nem kellene. Biztos ránézésre nem láttam értelmét a saját magamnak feltett kérdésnek... :P

0
Válasz1 éve

Joker_HUN_

Én beírtam a helyes választ és azt mondja, nem jó! XD

0
Válasz1 éve