A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"When did they write a letter?"

Fordítás:Mikor írtak levelet?

0
3 éve

13 hozzászólás


Dynamo23

Leirom: Mikor irták a levelet? Erre azt mondja rossz és kiirja: Mikor irták egy levelet? Lehet nekem nem megy már a magyar?? :O

2
Válasz10 hónapja

GergoHajdu

Nem, jol megy a magyar csak ilyen bena az aki helytelenul taplalta bele ezt a mondatot!

0
Válasz8 hónapja

labdacsuka
labdacsuka

Az előző körben leveleket adott meg helyes megoldásnak! Néhány perccel később már felülírta a saját fordítását? Akkor, most melyik a helyes ha 10 percenként felülír?

1
Válasz3 éve

fectroll
fectroll

Hát őőőő ugye a "letter", mint tudjuk nem többes szám...mert hiszen a 11. szinten tudjuk ha "letter" helyett "letters" van, akkor azt nem azért írjuk ki, mert sok a tinta a tollban, hanem mert amíg a "letter" egyes szám, a "letters" az által többesszám lesz, következésképpen "letter" fordítása a "levél", a "letters értelem szerűen "levelek" lesz. KÖSZÖNÖM A FIGYELMET...

3
Válasz3 éve

MaciG

Csak tudnám mért baj az ha "a levelet" irtam...

1
Válasz3 éve

hb433
hb433

mert inkabb "egy levelet" lenne az "a letter".

1
Válasz3 éve

szulovszky

"When did they write a letter?" - "Mikor írtak levelet?" "When did they write the letter?" - "Mikor írták a levelet?", vagy szemléletesebben: "Mikor írták meg azt a levelet?"

1
Válasz2 éve

gwe1980
gwe1980

Csak én hallok itt "a" helyett "the" -t?

1
Válasz2 éve

balint123133
balint123133

Az autocorrect miatt elrontottam!!!

0
Válasz1 éve

jcsabax
jcsabax

Nekem meg elzsibbadt a bal farpofám. :)

0
Válasz1 éve

GergoHajdu

Hogy rohadna meg!!

0
Válasz10 hónapja

ZsuzsannaS725993

Mikor iirtak levelet ok

0
Válasz4 hónapja

RobertTisl2

Mikor írták egy levelet magyarul elég értelmetlen..de angolul is

0
Válasz3 hete