"Or not"

Fordítás:Vagy nem

4 éve

55 hozzászólás


keuschgerg

Elirtam :')

3 éve

hassayadam

xd

2 éve

Dorci000

Én is elírtam :)

3 éve

Anna429185

kapjatok be!!nekem jo!!!;DD

8 hónapja

Niki308603

Amikor először halgattam meg akkor Our not-ot hallottam, másodszorra pedig Or not-ot halottam! : %

11 hónapja

villoplusi

én először our nut nak azátn our nod ot írtam de egyik se jó... :/

8 hónapja

NatliaZld

Kerdezem en itt mit lehet elirni? Vannak lehetosegek ennyi

2 éve

pup051

az miért nm helyes, hogy: vagy sem. pl. good or not: jó vagy sem. magyarban ez is helyes

1 éve

MariannaTa5

Ma meg tegnap megcsináltam 10 feladatot és nem enged tovább!!! Újra kezdi onnan ahol abba hagytam!!!!! Érti ezt valaki????

1 éve

Mukunya

nem

1 éve

vasvariistvan

Velem is játsza. Nem gond, gyakorolunk.

6 hónapja

Jasmine555806

De bazd meg be írom A jót és rossznak adja ki pedig ugyan azt írtam

1 éve

Kata368735

Nem mükszik jól a rendszer. Nem helyes a helyes megoldás.

1 éve

Erika17297

Nem fogadja el a választ, de ugyanazt írja helyes megfejtésnek!

1 éve

DPety

Beírom a helyes választ, kiírja hogy nem jó és beírja helyes válasznak ugyanazt!

meg kéne oldani csókolom

1 éve

sasa390011

Jól írom be és rosznak adja.

1 éve

PnzesJohan

Èn is ugy jártam, jól van beirva ès már 20-zedjère sem fogadja el!!!!!!!

1 éve

DvidKolbe

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

1 éve

tamasjenei

miért nem no? miért not?

3 éve

OMG.WTF

Mert a not az tagado szo...

3 éve

maura12191

Az hiba bisztos mert nekem jo ;)

3 éve

pjzmin1

Elírtam véletlen azt írtam hogy or nomt

2 éve

cromwellb

vagy nem

2 éve

kaizermate

Helyes!-Vagy nem

2 éve

VinceKiss

Nash Grier☺

3 éve

MriaNagySc

5

3 éve

srzhj

5 mi

3 éve

Attilingo7

Vagy ne -vel mi a baj??? Már kezd elegem lenni ebből a Duolingoból

3 éve

Metatron36

Szerintem jobban tudhatnak angolul akik írták mint aki épp tanulja....

3 éve

SpiskEszte

elirtam

2 éve

erdelyiatt

Direkt irta hogy irj mert ne tudtam a forditasz

2 éve

Mira504677

45 komment!

1 éve

FanniPinter

Olyan mintha azt mondana all night. Kozbe a helyes OR NOT

3 éve

Sirdougles

Ugyanazt irtam, hibát jelez

2 éve

zsombor44

Elirtam :D

2 éve

lugosiniki91

Vagy ne - az miért nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Mert nem azt jelent...

3 éve

zsudi._.

A ne és a nem nem ugyanaz :-)

3 éve

Metatron36

vagy ne az inkább "or don't" lenne

3 éve

Dawnton101

Ez engem is érdekelne. Ezt miért nem fogadja el?

4 éve

JanosPatrik

azert mert amit halassz angolul,azt kell beirni , nem a forditast.

3 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Nem mindig, ugyanis ugyanazt a mondatot másik feladatban is megkaphatjuk: teszt, fordítás, szövegfelismerés...

3 éve

JuniperBoro

jaaa

3 éve

JuniperBoro

de én mégis elrontottam :(

3 éve

srzhj

Ja ja

3 éve

srzhj

Nem igaz

3 éve

The-21st-pilot

Vagy nem. Milyen mondat ez?

3 éve

Metatron36

Két szavas.

3 éve

gaalmosch14

Magyar

9 hónapja

--Geri--

én azt irtam our not

4 éve

lugosiniki91

Az teljesen mást jelent. "Mi nem"

4 éve

FromLimerick

sőt, a "miénk nem"

3 éve

srzhj

Az a fej berakva képnek!

3 éve

angyalilecke

én is rávágtam, hogy "mi nem"! :D

3 éve

Metatron36

az semmit sem jelent, már bocs

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.