1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We make a soup with the root…

"We make a soup with the roots."

Çeviri:Biz kökler ile bir çorba yaparız.

August 14, 2014

15 Yorum


Puthinatorr

anlamı ne kadar da saçma,

September 16, 2016

bhelinn

Bazen cümleler saçma olduğunda daha akılda kalıcı oluyor :)

September 16, 2016

SttSaurD

Merhabalar The ne anlam kattı burada, Kökleri olması gerekmez mi? We make a soup with roots olsaydı farkı ne olacaktı?

October 23, 2014

sorenstein_

belirli köklerden bahsettiği içindir. mesela mutfağında biraz kök vardır, onlar hakkında söylüyordur.

July 28, 2018

kebsilli
<h1>Biz köklerle çorba yaparız # derken neden " a Soup" deriz.</h1>

we make Soup With the roots yeterli değil mi

August 14, 2014

Viforvendetta

ayak üstü bir araştırma yaptım yanlışım varsa düzeltin.

sayılabilen isimlerin önüne mutlaka belirtmek için. a/an/the kullanmalıyız.
sayılamayanlar ise a/an almaz. "a water" yanlış.

ama "soup" hem sayılabilen hem sayılamayandır diyebiliriz.
"soup" bir "kase" içinde düşünüldüğü zaman sayılabilen yapıyorlar.
soup = çorba(hal durumunu belirtirken a/an gelmez.)
soup is liquid = çorba bir sıvıdır.

a soup. = çorba.(kase içindeki anlamlarda a ile kullanılıyor. çorba piştimi derken kasede oldugu belli)

a bowl of soup = bir kase çorba(sayılamayan çorbanın kasedeki hali)

August 14, 2014

jzlcdh

Burada ikisi de olabilir. Hem ""We make a soup with the roots." hem ""We make soup with the roots." olur. Şimdi açım.

October 17, 2015

mehdiergenc

"biz köklerle çorbayı yaparız." olamaz mı? "the" türkçedeki "belirtme hal eki"ni karşılamıyor mu?

June 30, 2016

Howyoudoing11

Evet fakat 'a soup' demiş...

September 14, 2016

NygelSama

O çorbayı yemek istemezdim.

July 16, 2018

ozgur1010

telaffuz o kadar kötü ki,roots kelimesini earths der gibi söylüyor...

September 12, 2014

jzlcdh

Telaffuz problem yok.

October 17, 2015

Bisnev99

Make yerine cook dersek olmaz mı ?

March 9, 2016

Abbas18254

Olar hiç freki yoktur

April 10, 2016

NurettinFa

Birkaç örnek öncesinde make soup denmişti.Şimdi de make a soup dendi.Soup sayılamayan değilmi?

November 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.