Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz daha fazla öğrenmek için sorular sorarız."

Çeviri:We ask questions to learn more.

4 yıl önce

4 Yorum


granri
granri

to yerine for gelemez mi

4 yıl önce

Viforvendetta

hayır. iki fiil kullanılırken "ask" "to" ile kullanılır.

i ask to learn = öğrenmek için sorarım.

bu konunun ismi "gerund and infinitives"

4 yıl önce

Eyup198063

Ayhan tesekkurler, benim yerime sordugun icin. Oguzhan tesekkurler, gayet guzel izah ettigin icin.

1 yıl önce

ahmet566193

Tesekkurler

1 yıl önce