1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There was no response to my …

"There was no response to my question."

Çeviri:Benim sorumun bir karşılığı yoktu.

August 14, 2014

6 Yorum


aybars303295

'Orada benşm soruma cevap yok' neden olmadı acaba?


TanEr767552

There are var..... there was vardı..... there are no yok.... there was no yoktu...


Nesrin254884

Her seferinde yanlış tercüme ediyorum bu cümlede karşılık kelimesi nerede? Response illa karşılık anlamında mı kullanılmalı


FahriSulak

Saçma bir soru. Uygulamanın cevabına bile yanlış diyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.