1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There was no response to my …

"There was no response to my question."

Çeviri:Benim sorumun bir karşılığı yoktu.

August 14, 2014

12 Yorum


TanEr767552

There are var..... there was vardı..... there are no yok.... there was no yoktu...


aybars303295

'Orada benşm soruma cevap yok' neden olmadı acaba?


celal720220

benim sorumun bir cevabı yoktu


Nesrin254884

Her seferinde yanlış tercüme ediyorum bu cümlede karşılık kelimesi nerede? Response illa karşılık anlamında mı kullanılmalı


DilsadeGungor

burada "to"nun anlamı ne? A yotu


Hakan274103

Aynisi yazmistim yanlis diyor.nasil.gececem bu soruyu


123shr

"Benim bir sorumun cevabı yoktu" neden olmuyor acaba


zlemkosova

"Soruma tepki olmadı." olmaz mıydı?


tsahin22

Response için tepki desek olmaz mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.