"Theanimalwillhavediedwithoutwater."

Çeviri:Hayvan su olmadığından ölmüş olacak.

4 yıl önce

13 Yorum


furkhan

Gerçekten okurken ben de "hayvan su olmadığından ölmüş olacak" diye anladım ama açıklamasını merak ediyorum. Cevap olarak "susuz ölmüş olacak" dedim kabul etti etmesine ama "su olmadığından" gibi benzer manaları cümlelerin kendisinden mi anlıyoruz? Hani kural gibi bir şey varsa bilmiş olayım diye soruyorum. Bu yüzden açıklama istedim.

3 yıl önce

snnkrdmn

Kardeşim tamamen anlam olayı su olmadığından ölmekle susuzluktan ölmek aynı manaya gelir

8 ay önce

karrman
karrman

"The animal will have died because of lacking of water."?

"Su olmadigi icin" anlamini vermek icin 'because of' vb bir elemana ihtiyac yok mudur?

Sozlukten de kontrol ettim. Without'un neden belirten bir islevine rastlamadim. Muhtemelen konusma dilinde bu ornekteki gibi kullaniliyor.

3 yıl önce

goztur

"su olmadığından hayvan ölmüş olacak" yazdım kabul edilmedi. aynı anlam çıkıyor.

1 yıl önce

UtkuKaypak

Without bu cümlede (olmaksızın/olmadan) anlamında ama -meksizin ve dış anlamıda var

1 yıl önce

AyenSnmez1

Cumlede sadece without yerine "witout" yazdim yanlislikla diye Kabul etmedi. Bana sacma geldi acikcasi kabul etmemesi.

1 yıl önce

EErdalYrk

Susuzluktan ölmüş olacak dedim.. Kabul etmedi..

4 ay önce

emredagli

Cevabin Hayvan susuzluktan ölecek olmasi lazim duzeltirseniz sevinirim

3 yıl önce

BurakBalib1

Hayvanlar su olmadan ölecekler yazdım kabul etmedi ayni anlamda degilmi?

1 yıl önce

Badel92690

Hayvan su olmadan öldürdü kelimesi olmaz mı ?

1 yıl önce

yeldaduman

Cok kasmislar ya hayatimizin hangi kesitinde boyle bir cumle kuracagiz ki

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.