1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The minimum age is 21."

"The minimum age is 21."

Çeviri:Minimum yaş 21'dir.

August 14, 2014

4 Yorum

Konu önem sırasına göre

gizemgzm

minimum kelimesine gelince anlamlarında asgari yazıyor ama asgari yaş 21i kabul etmiyor aslında aynı anlamdalar?

August 14, 2014

Viforvendetta

raporlarsan eklerler.

August 14, 2014

BRK.KLKVN

panpa ben de yazdım kabul olmadı asgari

November 1, 2014

Viforvendetta

yukardaki rapor etmemiş demekki :D

November 1, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.