1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "The public bathrooms are her…

"The public bathrooms are here."

الترجمة:المراحيض العامّة هنا.

August 14, 2014

17 تعليقًا


Anas_Zeidan

انا كتبت " الحمامات العامة هنا " .. وقال لى خطأ لو سمحتم الموضوع ده بيتكرر كتير وهو انه بيجبرنى اعمل التشكيل برغم ان فى الاول سواء عملت التشكيل او لاء كان يقبل الجملة الرجاااااااااااااااااااااااااااااء الاهتمام بمثل هذه المواضيع من قبل مجموعة العمل والتصحيح


[مستخدم حسابه معطّل]

    I agree with you.


MohamedMagdy91

    المطلوب نطق الجمله بالانجليزي والترجمه غير مطلوبه عشان كده بيقولك خطا


AsmaeElmor2

    كتبت حمامات كان عليك كتابت مراحيض


PolyGoat

    دوراة المياه أصح على ما أعتقد. المراحيض ترجمة حرفية لـ "toilets"


Muhammad-Elmorsy

    دورات المياه = المراحيض = الحمامات (يجب ان تقبل جميعها )


moHHkk

    كلامك صحيح في الخليج واعتقد مصر لكن في المغرب وفي القرون القديمه ايام الدوله العباسيه وما بعدها الحمام هو مكان الاغتسال والتنظف


karkazim

    public = العمومية ؟؟؟؟


Mary_ah

    تمت إضافتها


FaroukZeino

    تأتي بمعنى العامة أيضاً


p3ntester

    دورة المياه


LaithOdiba

    كتبت هنا المراحيض العمومية وقال خطأ والصحيح المراحيض العمومية هنا


Jawaher546364

    تجوز كلا العبارتين ولكن الفرق ان إحداهما أعلى من ناحية لغة


moHHkk

    كتبت هنا المراحيض العامه قال غلط مع انها نفس المعنى


Abdelrahim414000

    تطبيق غبية عامية جدآ جدآ. المراحيض العامة هنا معناها هنا المراحيض العامة.


SuzyAlbeir

    The public bathroom are here

    المراحيض العامه هنا


SabahSport

    شكراعلىحسن التكرم

    تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.