A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Színes kalapjaim vannak."

Fordítás:I have colorful hats.

4 éve

5 hozzászólás


LszlNagy15

My hats is colors az miért nem jó

4 éve

Nitram.
Nitram.

Nos ez a mondat ebben a formájában helytelen és értelmetlen (valami olyasmit jelenthetne ha helyes lenne hogy "a kalapjaim színek", akkor meg már "my hats are colors"-nak kéne lennie).

A megoldás egyszerű:

  • szín (főnév) = color
  • színes (melléknév) = colorful.
4 éve

veresdora2

Mert az az én kalapjaim színesek. De annak benne kell lenni hogy have or has.

2 éve

laszlo30

Miert nem jo I have the colorful hats.

3 éve

oXcsillagXo

Nekem van a szines kalapjaim. Ezt irtad le angolul. Nem kell a "the" es maris jo lesz :)

3 éve