"Weweretherelastnight."

Fordítás:Ott voltunk tegnap este.

4 éve

14 hozzászólás


Zeline

A múlt éjszaka miért nem jó, ha az éjjel igen?

4 éve

peter.kristof.hu
peter.kristof.hu

kyarajoy

A "last night" mióta "tegnap este"? :D

2 éve

Pola51
Pola51

Így is szokás fordítani.

2 éve

Lefti25

Ezt a mondatot alig értem mit mond.nagyon hadar.

2 éve

Apici2
Apici2

Való igaz, a "were there" rész valami gurgulázó érthetetlen kifejezésnek hallatszik, sokadik hallgatásra is.

12 órája

blackpityu

Az "éjszaka" is jó, de még javítaniuk kell. Én már jeleztem, hogy fogadják el. A google fordítóban ez szerepel elsődleges jelentésként. Ott ellenőriztem, bár magamtól is tudom, hogy a magyar nyelvben az "éjjel" és az "éjszaka" szinonímák.

4 éve

Bogoj
Bogoj

nekem még nem fogadta el az éjszakát bejelentem én is, hogy komolyan vegyék :-)

4 éve

luckyboy1974

Az en forditásom is jó

3 éve

pisti.mukr

Mi ott voltunk az elmúlt éjjel...ez miért rossz.?

3 éve

Tamas51

Ez sem rossz. Ilyenkor jelezd.

2 éve

ImreIstvnn

szerintem is jó a tegnap este, de én is mindig elrontom, mert a csekély német tudásom miatt azonnal kapásból éjjel-re fordítom :-) Ezért a "guten abend" jó estét, és "gute night" jó éjszakát miatt történik nálam . Ha ki fogom tudni kapcsolni , akkor könnyebb lesz elfogadnom, hogy bizony angolul "last night" "tegnap este" , nem pedig tegnap éjjel lesz

1 éve

Tamas51

A tegnap éjjel is jó fordítás, nincs elrontva semmi így sem.

1 éve

Marianna716591

Hogy mondjuk azt,hogy :az utolsó éjjel?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.