"Onlar süt miktarını azalttılar."

Çeviri:They have reduced the amount of milk.

4 yıl önce

11 Yorum


Furknkaragoz

Amounttan önce neden the kullanıldı gerçekten sıkılmaya başladım şu the lardan

3 yıl önce

valinorman

"they have reduced the amount of the milk" ben bu cevabı verdim ve ikinci "the" sebebiyle kabul edilmedi. bunun nedeni nedir ?

4 yıl önce

Viforvendetta

"onlar sütün miktarını azalttılar"

4 yıl önce

kenanercan

Amount yerine quantity kullandım. Kabul etmedi. Neden?

3 yıl önce

demetyasun

sut sayilabilir olmadigi icin.

2 yıl önce

ufukgenctu

They reduced amount of the milk. Neden Yanlış?

1 yıl önce

GoncaRabia
GoncaRabia

Minimized niye yanlış

3 yıl önce

Yunus.Yaman

şimdi burda özne fill sıralaması nasıl olmuş

3 yıl önce

Viforvendetta

They have reduced = onlar azalttılar
-neyi?
-süt miktarını (the amount of milk)
özne-yüklem-nesne

3 yıl önce

Yunus.Yaman

verry thanks

3 yıl önce

FeyzullahTURGUD

Hem de very very thanks

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.