"Kadınlar çalışırlar."

Çeviri:Women work.

4 yıl önce

20 Yorum


tayfundiyebiri

ben "the women work" olur diye dusundum.

3 yıl önce

YunusEmreK983434

Aynen bende "the women work" diye kullandim kabul etti.

2 yıl önce

ErdinKaratoprak

doğru bu zaten he she it te s takısı gelir fiile... Topluluk olarak onlar anlamı var..

2 yıl önce

znurAkyol

Women work demek kadinlar calisirlar demek mi simdi. Cogul ek nerde peki . Bana gore kadin calisir dogru .

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiile cogul eki koymak diye bir sey yoktur

4 yıl önce

Frog281685

Selam, cümle tekil ise fiil'in yanına '' s - es '' takısı eklenir, çoğul ise eklenemez diye biliyorum.

Subject + V-s-es + object + place + time

2 yıl önce

samieroglu

Woman: kadın, women: kadınlar

3 yıl önce

Viforvendetta

insanlarda fark etmiyor
women work = kadınlar çalışırlar/çalışır.

ama insan dışı olduğunda "lar" eklenmiyor.

dogs work = köpekler çalışır.

4 yıl önce

EdaEfeTogether

dogs vork kopekler calişir

2 yıl önce

kosercan

thanks

2 yıl önce

ErdinKaratoprak

women çoğuldur zaten anlam bakımından... woman ise tekil

2 yıl önce

Ugur_Ucan

The women "are" work. daki "are" neden kabul edilmedi

3 yıl önce

merve.akyurek.77

Cunku genis zamanda are olmaz

3 yıl önce

tuncokan006

İyi ama kadınlar diyor siz women yapiyonuz

2 yıl önce

MustafaBur932953

Zaten women kadinlar demek. Woman kadin demek

2 yıl önce

Flad_Yasemin

Ben "Women work" yazdım kabul etti

2 ay önce

merve4214

Woman =kadın Women =kadınlar

3 yıl önce

OnurKayadu

Women kadınlar demek

2 yıl önce

EdaEfeTogether

bence vomen vork kadınlar çalışırlar.

2 yıl önce

Mehmet_kay

Bi fiil olması gerekir diye düşünüyorum

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.