"They reserve their place."

Çeviri:Onlar yerlerini ayırtırlar.

August 15, 2014

13 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

hhmuhm

"onlar mekanlarini ayirtirlar" neden olmuyor?

August 15, 2014

Ingistiyorum

Aynı soruyu ben de soruyorum.

August 18, 2014

alican.dem

Bir de ayirmakla ayirtmak ayni anlama gelmiyor !!

August 29, 2014

anadolukartal

altında yerleştirmek yazıyo ama yanlış diyo

August 29, 2015

TheProStudent

'place' sözcüğünün fiil anlamı 'yerleştirmek' ama sözcük bu cümlede isim anlamıyla kullanılmış.

August 29, 2015

mehdiergenc

bence " ayarlar" da olabilmeli

April 2, 2015

aleynalper

Book a table nedir masa ayirtmak degil mi

May 7, 2015

aydemireren

Telafuz seslendirmesi bana pek net gelmiyor. Ayirt etmekte zorlaniyorum.

May 23, 2015

SertacGurcam

Yüklem tekil olsa da aynı anlamı vermez mi

October 3, 2015

HlyaCihangir

''Their place'' mi yoksa ''their places'' mi '' yerlerini'' anlamını verir?

August 3, 2017

verainan
January 17, 2019

verainan

Dogru bilenlwr

January 17, 2019

Melek438415

Onlar odayı ayırtırlar niye olmuyor?

July 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.