"Theyreservetheirplace."

Çeviri:Onlar yerlerini ayırtırlar.

4 yıl önce

10 Yorum


hhmuhm

"onlar mekanlarini ayirtirlar" neden olmuyor?

4 yıl önce

Ingistiyorum

Aynı soruyu ben de soruyorum.

4 yıl önce

alican.dem

Bir de ayirmakla ayirtmak ayni anlama gelmiyor !!

4 yıl önce

aleynalper

Book a table nedir masa ayirtmak degil mi

3 yıl önce

mehdiergenc

bence " ayarlar" da olabilmeli

3 yıl önce

aydemireren

Telafuz seslendirmesi bana pek net gelmiyor. Ayirt etmekte zorlaniyorum.

3 yıl önce

anadolukartal

altında yerleştirmek yazıyo ama yanlış diyo

3 yıl önce

TheProStudent

'place' sözcüğünün fiil anlamı 'yerleştirmek' ama sözcük bu cümlede isim anlamıyla kullanılmış.

3 yıl önce

SertacGurcam

Yüklem tekil olsa da aynı anlamı vermez mi

3 yıl önce

HlyaCihangir

''Their place'' mi yoksa ''their places'' mi '' yerlerini'' anlamını verir?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.