A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Please!"

Fordítás:Kérlek!

4 éve

13 hozzászólás


Luca80678

Én ezt inkább úgy írnám: pls

3 éve

1975Pisti

legyen szíves légy szíves
ez a fordítás

Kérlek! • Kérlek szépen! ez az amit írnom kellet volna valami nem jó

1 éve

BodzaTrk

"Kérlek!"Valaki szóljon hozzá!:(

4 éve

ixapta

A " kérem szépen " miért nem jó ide?

4 éve

mimike2300

Mert please a feladat ! Igy ha azt irod hogy keremszepen az nem ugyan azt jelenti !

3 éve

bpeti06

igen...

3 éve

atomjani

Akkor a Kérem szépen! esetén más szó is társul a please-hez? Vagy csak a rövid fordításra akar rászoktatni.

2 éve

MiladSzandi

irtam sima "kérem" sikerult! :D

3 éve

tisztike

Mert!

3 éve

Linddddaaaa

Pls

2 éve

VrastykBal1

Legalább érteném mit mond

1 éve

vilmos301887

Én nem

1 éve

FeherKati

Sajnos sokadszori próbálkozásra sem tudok az alap szinten a négyesre fellépni fehér Kati fehér Kati

1 éve