A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Elnézést kér."

Fordítás:He is sorry.

4 éve

18 hozzászólás


Hencsibaby

A he a fiú a she a lány :)

4 éve

Almafa1980

A she is sorry miért nem jó?

3 éve

CsaladSzom

Jó volt nekem

2 éve

CzaltigHilda

Hiába a "He" fiú a "She" lány, de ennél honnan tudom, hogy épp milyen nemű?

4 éve

HJWdesign

A szövegkörnyezetből ;-)

2 éve

IQSLAYER

He ask for excuse szó szerint elnézést kér

3 éve

Csilla1322

Az a baj ezzel h nem irta hogy 2 helyes válasz van :) es igy döntenem kellett és így azt írta egy választ nem adtál meg... :)

2 éve

HGergo2004

ő szomorú

2 éve

imre.lukacs

Nekem egyiket sem fogadja el. :(

2 éve

VisontaiOr

de ha azt írja, hogy elnézést kér, akkor honnan tudjam hogy fiú e, vagy lány???

2 éve

VisontaiOr

most meg beírtam a fiút, erre a lány jó. Ezt nem hiszem el...

2 éve

lacikarcsi

Egyik megoldást sem fogadja el!

1 éve

DombiCsaba1

Mind a kettőt ki kell pipálni! :-) De tényleg!

1 éve

B.-B.Lilike

mi?

1 éve

BodzaTrk

de azt honnan tudjam hogy He vagy She?

4 éve

HJWdesign

A szövegkörnyezetből ;-)

2 éve

Kisszalan1

Miert nem tudja ez a szar felismerni a hangom ???????

2 éve

Csilla752178

A ,, he is sorry" az nem azt jelenti hogy bocsánatot kér. Hasonlít rá, de azt jelenti hogy sajnálja. Nekem nem fogadta el. Pedig angolból 5-voltam :)

2 hónapja