"Kış bitti."

Çeviri:The winter has gone.

4 yıl önce

23 Yorum


ndizdar
ndizdar

"The winter has finished" olmuyor mu?

3 yıl önce

muh.adam

bitti kelimesinin anlamında zaten finished var bu ne iç anlamadım valla

1 yıl önce

kemalsara

Winter ended dedim kabul etti...kendimle ne kadar iftihar etsem azdır.

2 yıl önce

yesim.achir

:)))

11 ay önce

nuray623822

The winter is. dedi :o

2 yıl önce

Murat478789

Finished neden olmuyor

2 yıl önce

aslanmuson

"The winter is over" da oluyor.

2 yıl önce

BogachanUnc

"The winter has been over." olmaz mı?

2 yıl önce

Murat478789

Sen kış bitti oldu yazmışsın

2 yıl önce

Aye794157

Ne demek bitti Winter is coming.

1 yıl önce

Tailgunners
Tailgunners

The winter has over olmaz mı

1 hafta önce

amaaaann

Finish neden olmuyo

3 yıl önce

MehmetRezan

"Winter is done" da olmadı

3 yıl önce

Enes813733

The winter has gone / Oldu

2 yıl önce

FeyyazAbid

Has yerine is kullansak olmuyormu

2 yıl önce

Mehmetuzeyfe

The winter has finished neden olmuyor?

2 yıl önce

DenizKama

"The winter is" yazınca doğru kabul eder. İngilizler meğersem " e kıştır" demeyi "kış bitti" manasıyla kullanıyorlarmış.

1 yıl önce

sevgi930192

burada bitti anlamini is mi veriyor yani

1 yıl önce

sevgi930192

cevap the winter is çıktı bitti anlamı nerde

1 yıl önce

Ahmet794817

Bu programin en kotu yani ise sana ogretmedigini senden ipucusuz beklemesi

1 yıl önce

Selman580240

"The winter is over." olması gerekmiyor mu?

8 ay önce

Velikaraki

the winter ended or the winter has gone.

3 ay önce

Murat727719

Winter has over /fuck you owel

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.