"Why do we assume that he knows everything?"

Traducere:De ce presupunem noi că el știe totul?

August 15, 2014

4 comentarii
Această discuție este blocată.


Marinexu

De ce noi presupunem că el știe totul are acelasi inteles


fantomitzah

Nu sună corect să-l bagi pe ”noi” între ”de ce” și verb.
Fie zici ”de ce presupunem noi”, fie ”noi de ce presupunem”.


pdurecatal

Dictionarul traduce assume ce verbul romanesc a asuma.


Katalin

Într-o propozitie,verbul ,se referă la subiect si după știința mea,se scrie inaintea verbului ...răspundeți-mi daca greșesc ...

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.