Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eu tocmai am venit."

Traducere:I have just come.

acum 4 ani

3 comentarii


Claude_777

"I have just came." Puteti, va rog, sa explicati de ce este folosit verbul "come" la prezent si nu este acceptata forma la trecut? Multumesc!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu este prezentul, este participiul ”come” (care în acest caz se scrie la fel ca prezentul, dar în alte cazuri diferă). Vezi aici conjugarea verbului.

acum 4 ani

AlexNita4

Am o intrebare: care e diferenta dintre: cand zici: I ate that food 'vs' I have eaten that food ?? care e diferenta

acum 1 an