"Eu tocmai am venit."

Traducere:I have just come.

August 15, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


Claude_777

"I have just came." Puteti, va rog, sa explicati de ce este folosit verbul "come" la prezent si nu este acceptata forma la trecut? Multumesc!


fantomitzah

Nu este prezentul, este participiul ”come” (care în acest caz se scrie la fel ca prezentul, dar în alte cazuri diferă). Vezi aici conjugarea verbului.


AlexNita4

Am o intrebare: care e diferenta dintre: cand zici: I ate that food 'vs' I have eaten that food ?? care e diferenta


Nadia315508

Prima propozitie este la trecutul simplu.Actiunea este incheiata, s-a petrecut anul trecut,ieri sau acum cateva luni(candva in trecut)

Cealalta propozitie ati scris-o la timpul present perfect ,actunea se petrece tot in trecut, dar timpul nu este specificat.Este o actiune sau o situatie care a inceput in trecut si continua si in prezen.Actiunea se poate intampla astazi,in aceasta dimineata , sau chiar acum in momentul vorbirii.


MihaiIon3

la trecerea cursorului peste cuvinte explicatiile sunt proaste, altele decat cele corecte si influenteaza negativ procesul invatarii ?!?


aurelia313537

de ce come si nu came. Este corect cum ati scris Dvs. si de ce?


VirginiaSt942339

VENIT = SOSIT, dar trebuie cumoscute SINONIMELE limbii romane!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.