1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We take a bus."

"We take a bus."

Fordítás:Busszal megyünk.

August 15, 2014

9 hozzászólás


nagyjanosruzsa

Sajnos kénytelen vagyok jelezni, mert a "bus" szó kiejtése teljesen rossz: "baf"-ként hagzott. Szerintem a "take " helyett a "go" inkább megfelelőbb lett volna.


EndreNagy0

én pass-nak hallottam


tien761

Buszozunk. Miért nem jó


Sztankay54

A we take -ról én az órán azt tanultam,hogy igénybevesszük.A lényeget úgyis tudjuk busszal megyünk,de lehetne by bus -os megoldás is.


MartonGeza

A "by bus" nekem is jobban tetszik.


espontapon1

A take az már újabban megy igét jelenti?....


Sztankay54

Buszozunk........Szerintetek is jó.


espontapon1

Take=veszi,viszi-go=megy,megyünk így tanított a duolungo!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.