"We take a bus."

Fordítás:Busszal megyünk.

4 éve

8 hozzászólás


nagyjanosruzsa

Sajnos kénytelen vagyok jelezni, mert a "bus" szó kiejtése teljesen rossz: "baf"-ként hagzott. Szerintem a "take " helyett a "go" inkább megfelelőbb lett volna.

4 éve

EndreNagy0

én pass-nak hallottam

1 éve

tien761

Buszozunk. Miért nem jó

3 éve

Sztankay54

A we take -ról én az órán azt tanultam,hogy igénybevesszük.A lényeget úgyis tudjuk busszal megyünk,de lehetne by bus -os megoldás is.

2 éve

MartonGeza

A "by bus" nekem is jobban tetszik.

2 hete

Sztankay54

Buszozunk........Szerintetek is jó.

2 éve

espontapon1

A take az már újabban megy igét jelenti?....

1 éve

espontapon1

Take=veszi,viszi-go=megy,megyünk így tanított a duolungo!

7 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.